2 Ağustos 2012 Perşembe

BOHÇA BAKLAVA&GELİN BOHÇASI



MALZEMELER:
1çay bardağı yoğurt
1çay bardağı sıvı yağ
2yumurta
1pket kabartma tozu
yarım limon suyu
tuz 
aldığı kadar un
iç malzemesi için antep fıstığı ve ceviz karışımı
üzerine 1su bardağı sıvı yağ 100gr tereyağı
açmak için nişasta
şerbeti:2,5 bardak şeker
2,5 bardak su
bikaçdamla limon
hamuru yoğurup 20beze yapıyoruz
nişastayla tabak kadar açıp sonrasında hepsini aralarına nişasta serperek üst üste koyuyoruz
20sini birden açıyoruz
eşit karelere kesip ortalarına bolca iç koyuyoruz
köşelerinden bohça gibi toplayıp fırın tepsisine sıralıyoruz
yağı ısıtıp hamurun heryerine eşitce döküyoruz
fırında kızartıp ılınınca şerbetini veriyoruz
afiyetle kalın

TARİFİMİ GÜLCANA gönderiyorum

5 yorum:

  1. bayram önerileri başlamış bile,yarıladık nede olsa dimi:)ellerine sağlık harika olmuş.

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım nasıslın? geldim çok şükür iki gündür çanakkale ye gitmiştim o yüzden ekliyemedim tarifini beklettim kusura bakma,,,güzel tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/08/bohca-baklava-gelin-bohcas.html yayında,ellerine sağlık,çok teşekkürler,gene bekliyorum canım,selamlar :)

    YanıtlaSil
  3. cok severim bu tür tatlilari, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  4. of of offffffff sabah sabah gözüm gönlüm açıldı elerine sağlık harika bir görüntü...
    Bu arada özel soruna gelince 69 doğumluyum ama aklım beş karış havada yani olduğum yaşta gibi ne görünüyorum ne hissediyorum kendimi ben o mahalleye geldiğimde yaklaşık 2 yaşındaymışım bi evlenince o mahalleden ayrıldım sonra döndüm dolaştım aynı yere geldim yine aynı mahalle ve aynı evdeyim yaklaşık 7 ay kadar öncede evi satın aldım gerçi biraz eski bir ev ama çok rahat mustakil ve bahçeli nasipse bir kaç yıl sonra şöyle bir tadilattan geçireceğim :))
    Sevgiler canım.......

    YanıtlaSil
  5. Hepsi muhteşem görünüyor, ama siz çok iyi bildiğiniz için anlatımınız da bilenlere göre olmuş. Benim gibi acemilerin altından kalkması mümkün değil. :)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler