19 Ocak 2011 Çarşamba

LALEZAR

tüm dostlara günaydınlar
bu salatayı hepiniz biliyorsunuzdur
bende çok fazla yaptım
ayrıntılı tarif yazmıyorum
haşlanan patates ezilip içine istenilen baharat ve tuz eklenip tatlandırılır
ardından ele alınıp illi köfte gibi oyulan patatesin içine istenilen harç konulur
isterseniz

  •  mayonezle karıştırılmış garnitür
  • köz biber turşusu
  • az yağda sotelenmiş havuç
  • yine az yağda sotelenmiş kabak
  • turşu
  • minik küpler halinde kızarmış patates ve üzerine sarımsaklı yoğurt
  • bezelyeli bir salata
  • salamlı sosisli bi karışım
  • rendelenmiş mayonezle karışmış mor lahana
  • vss............
bu listeyi istediğiniz kadar uzatabilirsiniz.sonuç hep harika olacaktır
dış kısmı sade bırakabileceğiniz gibi maydonoz,dereotu,pul biber,susam,çörekotu,rende havuç ve mor lahana
gibi malzemelerede bulayabilirsiniz
afiyetle kalın

"Bu Alemde MÜ'mİnİn MÜ'mİne En BÜyÜk Yardımı Dua İledİr"
Barla Lahİkasi 132.


4 yorum:

  1. yaptığımız bir lezzet doğru ama bu kadar alternatifli yapmıyorduk değişik fikirlerin için sağol canım....

    YanıtlaSil
  2. Nefis nefis !!! Ellerine saglik canim. Seni izlemeye almak istiyorum ama nereye tiklayacagimi gôremedim yardimci olursan :))

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık harika bunu ilk fırsatta denicen birşey rica edicektim yosunbuka arkadaşınıza söylermisiniz onun tariflerine ulaşamıyorum şuan devam etmiyorsa bile eski sitenin içinde bulunan tarifleri yayınlasa

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler