5 Mart 2012 Pazartesi

SIVI YAĞLI PORTAKAL JÖLELİ KURABİYE



 çook seviyorum bu kurabiyenin kıvamını
sıvı yağlı olmasından dolayı yerken içime daha çok siniyor
birde o pastanelerdeki un kurabiyesiyle aynı kıvamda oluyor
ben bu kez içine bir tüm portakal kabuğu rendeledim
üzerinede portakal suyuyla jöle yaptım

malzemeler:

1su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri,
1 portakal kabuğu rendesialdığı kadar un

hepsi bu kadar

 yoğurun şekil verip fırına
çatlar çatlamaz hemen fırından alın kızarmadan beyaz pişmesi lazım
harika bi lezzet 

jölesi
1çay bardağı portakal suyu
1çay kaşığı tart jölesi
pişirip soğuyan kurabiyelerin üzerine istediğiniz gibi dökün
ben şeker eklemedim portakal suyu yeterince tatlıydı

daha önceki kurabiyem

tarifimi yarın etkinliğe başlayan arkadaşım gelibolu 17 ye gönderiyorum

Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği 73.Hafta 



             





22 yorum:

  1. gerçekten harika olmuş canım.mutlaka deneyecem bende.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sevdacım mutlaka dene çok seveceksin eminim

    YanıtlaSil
  3. kurabiye gerçekten harika görünüyor önce bunu belirtiğim arada kaynamasın :) sizide fazla meşgul etmek istemiyorum ama bu sorunu halletmek istiyorum ben aşamalarıyla yaziğim belki daha anlaşılır olur bloğa ilk giriş yaptığımda kumanda panelinde oluyorum ama burada ayarlar butonu yok ''blogu görüntüle''butonunu tıklıyorum sayfam açılıyor orada sağ üst köşede tasarım yazıyor onu tıklıyorum solda ayarlar çıkıyor onuda tıklayınca birtakım altbaşlıklar çıkıyor
    temel
    yayınlar ve yorumlar
    mobil e-posta
    dil ve biçimlendirme
    diğer
    ben yayınlar ve yorumlara tıklıyorum ama açılan sayfada
    yorum konumu
    yorum denetleme
    geri bağlantı göster
    yorum formu iletisi
    başlıkları var ben acabamı diyerek hepsine baktım ama maalesef kelime doğrulamayla ilgili hiçbişeye rstlamadım acaba sistemde değişiklikmi yaptılar ilgilendiğiniz için gerçekten teşekkürediyorum geri dönüşte bulunup kelime doğrulamayla uğraşmayı göze aldığınız için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Canım enfes görünüyor ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. canım ben geldim
    mmm portakal çok yakışmış
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüntü olarakta yakıştı ama tad olarakta inan aroması nefisti

      Sil
  6. deminki uzuuun yorumdan sonra fazla uzatmadan haber veriğim sanırım hallettim tekrar uğradığında bi bak bakalım olmuşmu

    YanıtlaSil
  7. porakal aromasıyla gerçekten çok güzeldi eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canımcım,çok teşekkürler güzel tarifin için,şimdi yayında,gene bekliyorum :)selamlar

    YanıtlaSil
  9. enfes olmuş
    çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım sevgiyle kal:))

    YanıtlaSil
  10. portakalı kurabiye ve keklere çok yakıştırıyorum ,eline sağlık sıvı yağ ile yapılması da ayıca güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Mmmm nefis ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  12. Portakal aromalı oluşu güzel, sıvı yağla yapılması sağlıklı görüntü harika dört dörtlük olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım saol sıvıyağlı olduğunu kimse alamıyor okadar süpper yani

      Sil
  13. Ellerine sağlık canım.Yeniden görüşmek ne güzel oldu.İyi günler dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın cevvercim bende sevindim tekrar görüştüğümüz için

      Sil
  14. HARİKA BİR GÖRÜNTÜ...BENDE YAPICAM TARİFİNİ NOT ALIYORUM :)ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  15. nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler