13 Şubat 2012 Pazartesi

SIVI YAĞLI NİŞASTALI KURABİYE

margarin kullanmak istemiyorsanız size süpper bi kurabiye tarifim var
içinde margarin var zannedeceksiniz onun verdiği kıtırlık kıvam herşey aynı
ben bunu lise1den beri yaparım 
sıvıyağlı temel kurabiye hamuruna eklemelerle yüzlerce kurabiye yapabilirsiniz
SIVI YAĞLI TEMEL KURABİYE HAMURU:
2yumurta
1su bardağı pudra şekeri
1su bardağı sıvı yağ
2yemek kaşığı süt(daha fazla sakın koymayın)
1paket kabartma tozu
1paket vanilya
1,5su bardağı un
aldığı kadar mısır nişastası
hamuru yoğurup yuvarlıyoruz
fırında hafif pembe pişirip pudra şekerine buluyoruz
  ben bu kurabiyelerin içine hamurun bir kısmını ayırıp ceviz,kakao ekledim
ortalarına şekillendirirken cevizli parçadan koydum
üzerlerine bıçakla artı yaptım pişerken çatladılar ve iç malzemeleri oradan göründü
afiyet olsun

18 yorum:

  1. mmmmmmmmm misssss
    :)
    canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika fikir margarinsiz olmasi elinize saglik olsun..

    YanıtlaSil
  3. Margarinden uzak kalmak ama kurabiyeden uzak kalmamak isteyenlere çok güzel ya ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Off çok güzel olmuș
    aldım kaçtım
    ellerine saĝlık
    :-)))

    YanıtlaSil
  5. hemen bu akşam denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Nerde kurabiye görsem orda bitiyorum. Çok nefisler ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. sıvıyağla olması harikaymış canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. margarin olmaması ayrıca güzel olmuş tabii ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Sıvıyağlı olması tam benilk, teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Aaa çok güzel beğendim sıvıyağla olması çok güzel!
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. şahane bir tarif
    burdan alıp yaptım bir dahaki sefere ölçüyü 2 katına çıkarıp yapıcam
    ama benim nişastam unu toparlamaya yetmedi kalanını unla yaptım süper oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler denemenize beğenmenize çok sevindim
      sizinde ellerinize sağlık
      sevgiler

      Sil
  12. az önce ayni hamurdan portakalli, damla cikolatali,findik ezmeli ve kakaolu yaptim,firindalar henüz. nefis görunuyorlar. tarif cok uyumlu,kivami cok guzel tutuyor. lezzetininde güzel olacağına eminim. teşekkürler tarif için.

    YanıtlaSil
  13. az önce ayni hamurdan portakalli, damla cikolatali,findik ezmeli ve kakaolu yaptim,firindalar henüz. nefis görunuyorlar. tarif cok uyumlu,kivami cok guzel tutuyor. lezzetininde güzel olacağına eminim. teşekkürler tarif için.

    YanıtlaSil
  14. az önce ayni hamurdan portakalli, damla cikolatali,findik ezmeli ve kakaolu yaptim,firindalar henüz. nefis görunuyorlar. tarif cok uyumlu,kivami cok guzel tutuyor. lezzetininde güzel olacağına eminim. teşekkürler tarif için.

    YanıtlaSil
  15. Denedim içine bol ceviz koyup; harika oldu! Bayatlamıyor da, çok teşekkürler tarif için:)

    YanıtlaSil
  16. Mısır yerine Buğday nişantaşı olur mu

    YanıtlaSil
  17. Mısır yerine Buğday nişastası olur mu

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler