3 Mart 2012 Cumartesi

KIRMIZI-YEŞİL BİBERLİ DOMATESLİ KAŞARLI MUFFİN


adı çok uzun oldu:))
pazar kahvaltılarınıza bence çok güzel bi çeşit olacaktır
 Malzeme Listesi :
4yumurta
1çay kaşığı tuz
1su bardağı süt
1/2çay bardağı sıvı yağ
1su bardağı+2 yemek kaşığı un(unu göz kararı klasik kek kıvamında ekleyin)
1kabartma tozu
 küp doğranmış kaşar(miktarı size kalmış)
üzerine kırmızı yeşil biber ve domates
Yapılışı :
öncelikle yumurta beyazları tuzla beraber mixerle iyyice çırpılır.sarıları eklenip yine karıştırılır süt ve sıvı yağ ilave edilir ve karıştırılır un ve kabartma tozu eleğe alınıp harcın üstüne elenir ve kaşıkla yavaş yavaş karıştırılır kaşarlar eklenip şöyle bir karıştırılırve muffin kalıplarına eşit şekilde boşaltılır(12adet çıktı bu ölçüyle) üzerlerine doğranmış biber ve domatesler atılır185cde fırındapişirilir afiyet olsun




27 yorum:

  1. Günaydin hayirli sabahlar canim ellerine emeklerine saglik afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok nefis görünüyorrr. bayıldım ekrana uzanıp alasım geldi. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Tamda hafta sonu kahvaltıları için harika bir tarif.
    Eline sağlık Melisacım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık.Tarifini yayınladım.Katılım ve destekleriniz için tşk ederim her zaman beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık harika olmuş
    lar sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. MMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    :)
    HARİKA CANIM ELLERİNE SAĞLIK
    MUHABBETLE

    YanıtlaSil
  7. Tarifiniz yayınlandı ellerinize sağlık.


    http://elifindefterinden.com/2012/03/03/kirmizi-yesil-biberli-domatesli-kasarli-muffin/

    YanıtlaSil
  8. Tuzlu müridlere bayılırım. Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  9. resime bakınca bile ne kadar lezzetli olduğu belli canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. bu tarz muffinleri çok seviyorum hemen not aldım yapmak üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  11. melisacım eline sağlık, ye beni diyorlar muffinler:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Elinize saglik olsun . Harika olmus. Tuzlu kek..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Az yağlı hoş bir tarif olmuş, teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. İlk kez tuzlu muffin gördüm. Çok guzel olmuşlar. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  16. Love your colourful muffins! Thanks for stopping by.

    YanıtlaSil
  17. adı uzun ama içi harikaa...ellerine sağlık.görüntü gel beni al ye bi güzel diyor:))

    YanıtlaSil
  18. teşekkür ederim arkadaşlar güzel yorumlarınız için
    disalcim canım saolsun al canım afiyetle

    YanıtlaSil
  19. süper bir kahvaltılık, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Bunlarda çok nefisssss olmuş ama pazar kahvaltısı hariö sabah işe giderken çok pratik bir kahvaltı çeşiti bana göre
    ellerine sağlık canım muhteşem görünüyor ...

    YanıtlaSil
  21. Mmmm Nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. çok şirinlerr:)
    ellerine sağlık canımm.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. ELLERINE SAĞLIKM CANIM HARIKA BIR GORUNTU

    YanıtlaSil
  24. ÇOK ŞİRİN GÖRÜNÜYORLAR,ELLERİNE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
  25. kelime doğrulamayı bir başka arkadaşda söylemişti ama nasıl kaldıracağımı bilmiyorumki blogger da henüz çok yeniyim yap bozla bişeyleri oturtmaya çalışyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim samimiyetiniz için teşekkürediyorum...

    YanıtlaSil
  26. söylediklerini yaptım sanırım doğru yere gittim ama bende kelime doğrulama diye birşey yok ayarları tıkladıktan sonra yayınlar ve yorumlar altbaşlığını tıkladım açılan sayfada yazanların hepsine tıkladım olaki onlardan birimi diye ama kelime doğrulamayla ilgili hiçbirşey yok :((yapabileceğim başka birşey varmı acaba

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler