4 Ocak 2012 Çarşamba

AYÇİÇEĞİ ÇÖREĞİM



bunu yabancı bi sitede gördüm şekline bayıldım ölçüleri kafama göre ayarlayıp yaptım görüntü masada serviste çok güzel oluyor
MALZEMELER:
1su bardağı su
1çay  bardağı süt
1çay bardağı sıvı yağ
1yumurta
1tatlı kaşığı şeker
1tatlı kaşığı tuz
1atlı kaşığı instant maya
alabildiği kadar un
ara katını yağlamak için eritilmiş tereyağı(tercihen margarin)

hamuru yoğurup mayalandırdıktan sonra
5küçük beze
5büyük beze
ortaya daha büyük bitane daha
bezeleri hafifçe açıp aralarına erimiş yağdan sürüyoruz
tepsiye sıralamaları aşağıda resimlerde ayrıntılı görebilirsiniz









9 yorum:

  1. http://belguzaranne.blogspot.com5 Ocak 2012 02:59

    selam elıne sağlık muhteşem gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  2. Harika gorunuyor, ellerine saglik.

    Harika bir yil diliyorum tekrar, saglikla, bereket ve mutlulukla.

    Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  3. HAYIRLI CUMALAR GÜZEL TARİFİN İÇİN TEŞEKKÜRLER TARİFİN YAYINDA YENİ GÜZEL TARİFLERİNİ BEKLİYORUM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. tek kelimeyle süper görünüyor ,ellerine sağlık canım
    hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  5. canım ya çok güzel olmuş bu çöreğin,bayıldım resmen,ama ben bunu yemeye kıyamamki :) ellerine sağlık,çok teşekkürler,bende denicem ilk fırsatta,,,selamlar :)

    YanıtlaSil
  6. http://belguzaranne.blogspot.com6 Ocak 2012 08:01

    selam canım teşekkürler ellerın dert görmesın göruntu mukemmel

    YanıtlaSil
  7. Çok şık, ayrıca şekille çok açıklayıcı olmuş.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. elelrinize sağlık çok güzel olmuş. Bu çöreği bende 2 ay kadar önce yapmıştım keşke sizde görüp yapsaymışım. Benim tariifmde tammaen kendimce yorumlayark çok zorlanarak yapmıştım.5 büyük beze beş küçük beze inanın kendim buna göre yapmıştım. ama ikincisini yapmakda çok zorlandım. elektirk kesildi hamur çok kabardı. elektirk gelinceye kadar bekledim. O kadar kabarınca ikinci çiçekde çok zorlandım. En ortasına iç malzemede koyarak yapmıştım. bir dahakine aralara zeytin ezmesi gibi sürülebilecek şeylerle denemeyi düşünüyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Harika görünüyor ellerize sağlık...
    En kısa zamanda müsadenizle deneyeceğim tarifleriniz arasında...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler