2 Ocak 2009 Cuma

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.com/

http://birdemliksohbet.blogspot.com/

http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için05 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 18 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 33” EV SAHİBESİ OLARAK

http://mutfaknotlari.blogspot.com/

GÖREV YAPACAĞIM

YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 33.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara

• Hanımlarla yapılan günlere

• Beş çayına gelen misafirlere •

Herbiri birbirinden lezzetli tarifler.

. http://porselendemlik.blogcu.com/

http://birdemliksohbet.com/ve

http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmıştır. EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://www.birdemliksohbet.com/ İLETİŞİME GECEBİLİR.... Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

39 yorum:

  1. Sana kolay gelsin diyorum canım. İnşallah katılıp seni yalnız baırakmayacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım etkinliğin hayırlı olsun mutlaka güzel bir tarifle katılacağım kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım ilk tarifin benden olsun...sıcağı sıcağına tarifim hazır gel al...kolay gelsin..öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  4. Canım benim etkinlik davetiyeni aldım teşekkür ederim.Tabii ki katılıcam inşallah şimdiden kolaylıklar dilerim öptüm...

    YanıtlaSil
  5. canım merhaba..sana kolay gelsin..elimde geçen haftadan iki tarif var..ekleyince sana dönerim ben..
    görüşürüz yine sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım,
    o kutlarım seni demek bu ayki etkinlik sen de sana misafir olacağız hemen hazırlanıyorum arkadaşım için :)
    Görüşmek üzere kolaylıklar dilerim canım.......

    YanıtlaSil
  7. selam canım, etkinlik hayırlı olsun, davetin içinde cok teşekkür ediyorum. o zaman bir mahsuru yoksa ilk pasta tarifimle katalayım ben, tarifin üzerine yazacağım canım gerekenleri, sen alırsın. inşallah bol bol tariflerle de katılırım, kolay gelsin sana canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. bende bir tarif hazırladım.ancak daha çok yeniyim..tarifimi sayfamda yayınlayacağım..yorumda bıraktım.inşallah doğru yapmışımdır..etkinliğe katılmayı çok isterim bu arada size kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. davetin için teşekkür eder kutlarım seni katılacağım inşallah sevgiler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    etkinlik için tarifim hazır,kolaylıklar diliyorum

    http://lezzetpinari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. canım tarif sayfamda hazır alabilirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  12. CANIM ÖNCELİKLE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.TARİFİMLE YANINDAYIM.

    YanıtlaSil
  13. canım hayırlı olsun
    senin için bir pasta yaptım.gelip alırsan sevinirim.etkinlikte kolaylıklar dilerim.
    ayrıca gönlünce geçireceğin güzel bir hafta senin olsun canım. sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  14. canım sana kolaylıklar en kısa zamanda seni tarif bonbardımanına tutacağım sevgiler alkım

    YanıtlaSil
  15. http://sihirlioklava.blogcu.com/_Kekler/ Selam bu tarifle katılmak istiyorum.Size kolay gelsin

    YanıtlaSil
  16. kolay gelsin harika tarifler var hepsi birbirinden güzel görünüyor yapanlarının ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. kolay gelsin harika tarifler var hepsi birbirinden güzel görünüyor yapanlarının ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. selam
    canım cok güzel bir isim bulmuşsun hayatım teşekkür ederim cok beğendim. ayrıca nacizane bir fikrimi söylemek istiyorum seni kırmazsam, bence resimlerin tariflerini yazmasan daha iyi olur gibime geliyor. fark ettiysen yukarıdaki tarif ölçüleri çok aralıklı cıkmış. hoş durmuyor yani. hemde bir resmi beğenenler o kişinin sayfasına gidip tarifine bakarsa tarif sahibi de sayfasını böylelikle daha iyi tanıtmış olur. bilmem düşüncelerimi anlatabildimmi. bu yorumu yayınlamayabilirsin canım. tekrar kolay gelsin diyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    etkinliğinize,blogumda 6.Ocak'ta yayımladığım nişastalı kalp kurabiye ile katılmak istedim.
    Kolaylıklar diliyorum.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  20. Etkinlik tarifim blogda canım,yazdım ama gelmemiş sana yorumum sanırım.Kolay gelsin.Selamlar.....

    YanıtlaSil
  21. merhabalar kolay gelsin ben de alttaki adresteki mantı tarifimle katılmak istiyorum.Daha sonra yine tarif gönderebilirim:)

    http://asevimiz.blogspot.com/2008/12/el-yapimi-manti-ve-soslari.html

    YanıtlaSil
  22. canım yeni tarif sayfamda alabilirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Merhaba davetin için çok teşekkür ediyorum ve seve seve katılıyorum .. Tarifimi sayfamda yayınladım.. Alabilirsin.. Bu vesile ilede tanıştığıma memnun oldum sevgiler..
    http://www.deniscafe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. canım tarifim blogta yayında haşaşlı çörek sevgiler

    YanıtlaSil
  25. günaydın arkadaşım etkinliğini duydum hemen geldim sana kolaylıklar diliyorum görüşmek ümidiyle

    YanıtlaSil
  26. arkadaşım kolaylıklar diliyorum görüşmek ümidiyle
    www.mugla48.blogcu.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba
    Bende bir değişiklik yapıp etkinliğe katılmaya karar verdim. Bu benim 2. yarışmam olacak inşallah.Gerçi sosyete mantısı sıradan bişi ama...Adresimden tarifimi alabilirsin.Kolaylıklar diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. SLM ARKADAŞIM BEN BLOGSPOT ADRESİNİ GÖRMEMİŞİM BLOGCUDAKİ ADRESİNE YORUM BIRAKTIM VE BAKIYORUM HİÇ TARİF YOK ŞAŞIRDIM.dEMEK BENİM TARİFİMİ ONDAN GÖRMEDİN BENDE SENİN LİNKİNİ HEMEN DEĞİŞTİRİYORUM VE TARİFİMİ ALMANI BEKLİYORUM.kOLAY GELSİN....

    LEZZETMUTFAĞI.BLOGCU.

    YanıtlaSil
  29. Melisa'cigim Tarifimi yayinladim alabilirsin canim.
    sana kolay gelsin diyor,bol tarifli etkinlik olmasini diliyorum.

    Sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  30. canım nerelerdesin yeni tarifleri bekliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  31. melisa nerelerdesin iyisin değilmi 2 gündür senden haber yok merak ettim

    YanıtlaSil
  32. etkinlik tarifim hazir canim sayfamdan alabilirsin,tesekkurler,sevgiler

    YanıtlaSil
  33. ;((((((((( tatildeyim diye bana niye davetiye birakmadin agliycam simdi...

    kisa bir tatilden sonra tekrar merhaba canim, mutlu huzurlu aksamlar dilerim, hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  34. slm arkadaşım tarifimi almamışsın.....
    www.lezzetmutfagi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  35. canım kolay gelsin sana
    etkinliğin için tarif yayınladım sayfamda.alabilirsin.

    YanıtlaSil
  36. Yeniden kolay gelsin tarifin üzerine link vermemi istemiştin.Tam anlamadım ama bir şeyler yazdım.Umarım yapabilmişimdir.tarif şu linkte:
    http://asevimiz.blogspot.com/2008/12/el-yapimi-manti-ve-soslari.html

    YanıtlaSil
  37. Melisa cım tarifim hazır alabilirsin....

    YanıtlaSil
  38. arkadaşım havuçlu kekin tarifini alabilirsin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  39. iyi geceler canım, noldu senin etkinlik bittimi anlamadım. ikinci gündü kalmış oysaki, umarım sağlık problemiyle ilgili birşey değildir. iyi geceler sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler