29 Mayıs 2009 Cuma

ŞÖBİYET



hamurumuz üçgen baklava hamuru
şerbeti:
2,5 bardak şeker
2,5 bardak su
4/1 limon suyu
içmalzemesi: fıstık
kaymak için:
2bardak süt
4kaşık irmik
hamuru yoğurup 20beze yapıyoruz
hepsini önce yemek tabağı kadar açıp sonra aralarına nişasta serperek üst üste diziyoruz
20sini birden toplu halde açıyoruz
5-5veyadaha büyük karelere ayırıp ortalarına sütve irmiği kaynatarak hazırladığımız kaymaktan ve fıstıktan eşitçe yayıp üçgenleri kapatıyoruz
uçları üst üste gelecek şekilde fırın tepsisine diziyoruz
125gr tereyağı ve1çay bardağı sıvı yağı ısıtıp tatlımızın üzerine döküyoruz
fırında güzelce kızartıp,tatlımızı fırından alıp üzerine soğuk şerbeti döküyoruz
süsleyip servis yapıyoruz
afiyetle
not:nette gördüğüm tüm tariflerde6-8 kat yufkadan bahsediliyor
o şekilde yaptım ama incecik şöbiyetle alakası olmayan tatlılar oldu
en iyi sonucu bu tarifte buldum
zaten hazır tatlılarda kat kat oluyor
denemek isteyenlere kolaylıklar dilerim



11 yorum:

  1. Ellerine sağalık canım nefis gözüküyor....
    Mutlu hfta sonları..:)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık şöbiyeti severim :)

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim tatlıdır.Fotoğrafı bile yetti.Görünce yemiş gibi oldum.eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
  4. muhteşem bir görüntü kat kat çok hoş olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK...GÜZEL BİR HAFTA GEÇİRMEN TEMENNİSİYLE...

    YanıtlaSil
  6. ımmm süper süper
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. YANINDA DONDURMA OLURSA ŞÖYLEEE KAYMAKLISINDAN SÜPER OLUR :)) ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık harika gözüküyorlar. ben bu aralar çok meşgulüm kardeşimin düğünü vardı geçen hafta izmirde. bir hafta oradaydım çokta yoruldum bugünde eşimin annesi ameliyat oldu onun yanındaydım sabah koşturup duruyorum işte sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler