10 Şubat 2012 Cuma

PEYNİR KREMALI VİŞNELİ BÖĞÜRTLENLİ TART PASTA



malzemeler:
1yumurta
1türk kahve fincanı şeker
1fincan sıvı yağ
1fincan süt(soda ve yoğurtlada denedim onlarda harika oldular)
1paket vanilya
1/2 kabartma tozu(2 silme tatlı kaşığı geliyor bir paket)
2,5fincan un


KREMASI:
1paket çilekli pasta kreması
1poşet şanti
1paket LABNEpeyniri
üzerine 1paket dr oetker meyveli sos


kek malzemesini karıştırıp kalıba boşaltıyoruz
kekimiz piştikten ve soğuduktan sonra krema ve şantiyi üzerindeki gibi hazırlıyoruz
dilerseniz üzerindeki süt miktarını biraz az koyun daha katı bi kremamız olsun
en son labneyide karıştırıp soğuyan kekimizin boş kısmını tamamen dolduruyoruz
üzerine vişne taneleri sıralıyoruz
meyveli sosu pişirip biraz ılıttıktan sonra vişnelerin üzerini tamamen sosla kaplıyoruz
ben pastadan iki tane yaptım ve sosum ikisinede yetti
dilerseniz tek tart için sosun yarısını pişirip kullanın kalan ziyan olmasın
















afiyetle kalın

diğer tüm tart ve turtalar için BURAYA TIK TIK

10 yorum:

  1. Ellerinize saglik.... Sevgilerimle, mutlu bir haftasonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Canım, tarifinizi yayınlandım Ellerinize sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende istiyorum:)) Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bol çilekli aromalı... Çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Missss. Tablo gibi olmuş. Elinize saglik

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım harika olmuş.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık. bu meyveli sosun kokusu çok güzel :))

    YanıtlaSil
  8. canım çok teşekkürler tarifini yayınladım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ahhh olsada yesem simdi keske
    :-))))

    sevgiler canim...

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler