23 Ekim 2009 Cuma

SÜRPRİZ ÇİKOLATA KURABİYE&BİSKREM




tarifimi misafirlerim için hazırlamıştım
PDÇS 46 için sevgili nur/ arkadaşıma gönderiyorum
malzemeler:
150gr tereyağı
1 fincan sıvı yağ
1su bardağı pudra şekeri
1yumurta
1kabartma tozu
1vanilya
aldığ kadar un

arası için:sürülebilir çikolata


hamur malzememizi ele yapışmayan bir hamur olarak yoğuruyoruz
hamuru yarım cm kalınlığında açıp bardakla kesiyoruz
ortalarına 1çay kaşığı çikolata koyup diğer kesilmiş hamuru çikolatanın üzerine kapatıyoruz
kenarlarını çatalla basıp birleştiriyoruz
190c de pişiriyoruz
soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri veya çikolata glazürü ile süslüyoruz



not:hamur kalıpla kesip açmak için biraz zahmetli ama bilerek süt veya yoğurt eklemedim
bu haliyle tam kıtır ağızda dağılan kurabiye hamuru oldu

bu adreste MUHALLEBİLİ KURABİYE tarifinde glazür anlatımı var


BURADA KURABİYE ÇEŞİTLERİ var




afiyetle kalın

7 yorum:

  1. bayılırım biskrem bıskıvıye buda güüzelolsa gerek denemeye deger görünüyor ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım bunlar tam benim minişlere göre.
    Sevgiler.........

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor melisa eline sağlık.iyi hafta sonları diliyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ETKİNLİKTEN MERHABA
    ellerine sağlık canım katılımın için teşekkür ederim yine beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. süper canım ellerine sağlık sevgiyle kal;)

    YanıtlaSil
  6. nefis bir görüntüellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Tam oğluşuma layık bir kurabiye:)))
    Ellerine sağlık canım
    Harika olmuş.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler