12 Ocak 2009 Pazartesi

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ=KOKOŞ KURABİYE

18.TARİF
ADI:KOKOŞ KURABİYE
GÖNDEREN:http://kzmveben.blogspot.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Bu güzel tarifi P.D.Ç.S.E...33.hafta etkinliğine ev sahibeliği yapan mutfak notlarına gönderiyorum.Ben herzamanki gibi fotoğraf makinasının azizliğine uğradım ve malesef güzel fotolar çekmeyi başaramadım ama inanın yerken ımmh ımmh demekten kendimi alıkoyamadım şiddetle tavsiye ediyorum deneyin:)
KOKOŞ KURABİYE
Malzemeler:
250 gr. oda sıcaklığında margarin
1 çay bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta akı
5 su bardağı un ( azar azar eklenir)
kabartma tozu
vanilya
Yapılışı:
Margarini ve sıvı yağı pudra şekerini ve vanilyayı öncelikle çıpıyor daha sonra elediğim kabartma tozunu ve unu ekliyorum(azar azar)çırpmaya devame diyorum kulak memesi kıvamında bir hamur olacak kurabiyelere şekil verip önce yumurta akına daha sonra hindistan cevizine batırıyor 175 dercede üzerleri kızarana akdar pişiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler