12 Ocak 2009 Pazartesi

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ=KARAKIZ TATLISI


22.TARİF
ADI:KARAKIZ
GÖNDEREN:http://yemekelisleri.blogcu.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.




ben cok severek yapıyorum.  hiç kalmıyor.
malzemeler

3 yumurta
1,5 su bardagı seker
1 su bardagı sıvıyağ
1 su bardagı sıcak süt
2 yemek kasıgı kakao
2 su bardagı un
1 kabartma tozu
1 vanilya

ben bu ölçüleri  büyük çay fincanında yapıyorum  büyük yuvarlak borcama denk geliyor. kabartma tozu 2 tane koyuyorum.

yapılışı
yumurta ve seker çırpılır.  yag    süt ilave edilir.kakao konur   karıştırılır.bir  bardak  hangi  ölçüyse  karısımdan ayrılır. unu vanilya kabartma tozu eklenir  tepsiye dökülüp  170 derecede 35 dakika pişirilir.çıkınca karısım dökülür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler