12 Ocak 2009 Pazartesi

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ=ÖİKOLATALI KALP KURABİYE

...............................
23.TARİF
ADI:Nişastalı ve çikolatalı kalp kurabiye
GÖNDEREN:http://bulbulunyeri.blogspot.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.



Yeni yıl geldi ve üzerinden bir hafta da geçti. Zamanı artık yakalayamıyorum. Sanki son zamanlarda saatlerde daha hızlı geçiyor.
Yaşanan olaylar insan da yaşam zevki bırakmıyor. Gazze de ki drama üzülürken, Ankara da üniversite öğrencilerinin başına gelenler üzerine tuz, biber ekti. Zaten çocuklarımın bir yere gidip kalmasından rahatsız olurdum, artık daha çok korkuyorum. Sanki ecelin önüne geçebilir miyim? Biliyorum.
Allah o acılı 7 ailenin yardımcısı olsun. Başka ne denebilir bilmiyorum.
Her zaman dediğim gibi hayat devam etmek zorunda.
Yılın ilk yazısını güzelliklerle başlayamadım. Ama tatlı bir tarifle başlayayım. Nişastalı ve çikolatalı kalp kurabiye tarifim lezzet dergisinden. Tarifimi
Porselen Demlik Çay Saati 33 ‘ e ev sahipliği yapan http://mutfaknotlari.blogspot.com/ 'a gönderiyorum.
Arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
250 gr. Yumuşak margarin
3 su bardağı nişasta
2 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un (Benim ki daha fazla aldı)
1 paket kabartma tozu
Bir tutam sevgi

Üzerine
100 gr çikolata
İnce dövülmüş Antep fıstığı (Ben ceviz koydum)

YapılışıYoğurma kabında margarini ve yumurtaları iyice birbirine katın.
Elenmiş un, kabartma tozu, nişasta ve toz şekeri ilave edin, iyice yoğurun.
Hazırladığınız hamuru tezgâhta merdaneyle açın ve kalp şeklinde ki kalıpla kesin.
Yağlanmış fırın tepsisine dizin.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin. Çok kısa zamanda pişiyor. Yakmayın.( Benim fırınımda 17 dakikada pişti.)
Çikolatayı, su dolu bir kabın üzerine oturtun, su kaynasın .( benmari usulü )
Eriyen çikolataları kurabiyelerin üzerlerine sürün. Ya da kurabiyeleri ona batırın.
Sonrada Antep fıstığına, ya da benim gibi cevize bulayın.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler