4 Haziran 2013 Salı

PORTAKALLI BEYAZ LAHANA SALATASI

yine arşivden bir tarif ekle ekle bitmeyecek
beyaz lahanayı yemek yapmaktan ziyade  salata olarak çok tüketiyoruz
çok kolay lezzetli bir salata
beyaz lahana
rendelenmiş havuç
sarımsak
ceviz
yoğurt
mayonez(2kaşık)ben sevdiğim için ekliyorum dilerseniz eklemeyebilirsiniz
portakal dilimleri üzerinde ceviz ve mısırla servis ettim

malzemeyi zenginleştirmek elinizde
ben içine kapyabiber,kırmızı lahana dereotu ,maydonoz gibi biçok sebzede ekliyorum
afiyetle kalın

2 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. yoğurtla çok yaparım ama diğer malzemeleri hiç koymadım.zamanı gelince birde bu şekil deniyim bakalım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler