8 Ocak 2013 Salı

KOKOS ATOM KURABİYE


merhaba nasılsınız sevgili izleyenlerim
uzun zaman oldu güncelleme yapmadım.neden bilmem yazı yazasım yok ,blogları geziyorum yorum yazamıyorum
bi isteksizlik var 
biçok resim birikti arşivde ama bende hareket yok
neden böyle oldu bilmiyorum
bu kurabiyeleri şeyma teyzoşum geldiğinde yapmıştım şeymoşum ve arkadaşları tadını çok beğendiler
içi hindistan cevizli çikolata dolu üzeride çikolata ve pirinç patlağı
lafın özü bu bir kalori bombası :)

o sebeple atom kurabiye dedim adına.beni bilenler bilir zaten kurabiyenin içine illaki bişiler tıkıştıracağım :)
buda tamamen kendime ait kendi buluşum bir kurabiye
tarife geçeyimi

çok kolay haaa bu arada kurabiye hamurlarınızı uzun süre yoğurmayın .yoğurdukça elinizin ısısı ile içindeki yağ eriyecek ve daha fazla un alacak
kıvamı olduğu anda bırakın
tarifim e geçtim bu kez:)
malzemeler:
150gr tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yumurta
1 su bardağı nişasta
1paket kabartma tozu
aldığı kadar un
içi için kokostar çikolata
üzerine nutella
ve çikolatalı pirinç patlağı
yapım aşamalarını fotolarla gösterdim
kolay gelsin afiyetle kalın












17 yorum:

  1. bu nasıl güzel bir görüntü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Aaa kokoş cocostardan mı geliyodu:) Çok ilginç olmuş bayıldım.Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt simgecim içinde kokostar olsuğu için adına kokos ekledim
      teşekür ediyorum sevgiler

      Sil
  3. çok güzel fikir ya . yalnız pişerke dağılmıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım dağılmıyor neden dağılsın pişincede içinde ayrı bi lezzet oluyor

      Sil
  4. hiç bilmiyodum, ama çok beğendim ellerine sağlık..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım uydurdum zaten öncesinde bende bilmiyordum :)
      teşekkürler

      Sil
  5. Pek de güzelmiş kurabiyeler.Ben gibi illa da içine bişey tıkışacak kurabiyenin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler .evt canım haklısın olmuyor diğer türlü :)

      Sil
  6. ilk defa görüyorum bu tarifi çok değişik eminim tadı çok güzeldir ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. nede güzel görünüyorlar onlar öyle ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. İyiki bir süre dinlenmişsin Melisacım, dinlenince ilham geliyor insana yoksa bu güzeller çıkarmıydı hiç ortaya..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  9. Canım iadeyi ziyarete geldim ve ikramımı da aldım, bayıldım, ellerine sağlık!Çok güzel bir fikir eminim lezzeti de çok güzeldir:))

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim.Aman aman ne güzel tarifler var burada ayrıca bu kurabiye de adının hakkını sonuna kadar vermiş.Hakikaten atom gibi bişey bu:))ellerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine sağlık..çok güzel bir kurabiye...iç harcına bayıldım:))

    YanıtlaSil
  12. ne diyeyim bilmem kalp kalbe karşıymış,
    çok güzel ellerine sağğlık canım

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler