27 Mart 2012 Salı

SEBZELİ ÇITIR PANELİ TAVUK SARMA

arşivimde eski makina ile çektiğim bu fotoğrafı buldum 
bloğuma eklememişim
aslında evdeçok sevilen bi yemektir.buna benzer bi çok tarifimi bloğuma eklememişim:((
yapımı çok basit ama sunumda çok şık vede tadı leziz bi yemek
malzemeler ve yapımı şöyle

tavuk filetosu(ben kasaba biraz daha dövüp incelttiriyorum)
garnitür(bazen içine ıspanaklı harç mantarlı harç sararakta yapıyorum)
panesi için 
un
yumurta
galeta unu ve galeta ununa karıştırdığım mısır gevreği(ufalanmış)
kızartmak için sıvı yağ

ince filetoların ortasına sebze garnitürünü koyup tavuğu rulo sarıyorum
hazır ruloları önce una sonra yumurtaya ardından galeta ununa bulayıp tavada  her yerini eşitçe kızartıyoruz
sonra dilimleyip servis ediyoruz
afiyetle kalın

15 yorum:

  1. sabah sabah ağzım sulandı canım yaa tavuğu çok severim ben mmmmmm :) ellerine sağlık :) bu arada teflonda pratik portakallı kek tarifini bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzel bir görüntü canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ay çok severim bu tarifi. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. MELİSACIM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    NEFİS OLMUŞ
    :))

    YanıtlaSil
  5. Ayyy ne güzel olmuş,ellerine sağlık,bende yapcam bende yapcam ;)

    Şu eklemediğim tarifler benimd ebir hayli fazla aslında bir gün oturup onları ayırmam lazım bakalım etkinlikten sonra inşallah,günlerde uzadı artık daha iyi olur diye düşünüyorum...selamlar

    YanıtlaSil
  6. değişik bir görünümü var kek gibi:))ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. O kadar güzel ve zengin bir bloğunuz var ki, çok beğendim. Ayrıca tavuk sarma da harika görünüyor. Ellerinize sağlık, en kısa zamanda deneyeceğim. Henüz benim bloğum çok yeni ama örnek alacağım sayfalar arasında sizin sayfanız var. Emeğinize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok şık bir sunuma sahip harika bir lezzettir eminim..süperrr

    YanıtlaSil
  9. bahar tavuğu olmuş canım bu rengarenk çok güzel görünüyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. böyle şık yemekler görünce nedense aklıma hemen misafirlerime yapmak geliyor bir davet sofrasında güzel olmazmı ama ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. canım benim bu tarifi çoook beğendim çok hoşuma gitti...
    mutlaka deneyeceğim...
    fırında da olur sanırım...
    ellerine sağlık canım benim...
    sevgiiler...

    YanıtlaSil
  12. Sunumu çok hoş, eminim çok da lezzetlidir.

    YanıtlaSil
  13. bende de panesiz olarak yayınlanmayı bekleyen var.. nefis olmuş paneli dahada lezzetlidir ellerine sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. Melisam çok güzel bir tarif harika ellerine sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. bende denemistim birgun ama becerememistim.tavuk rolar dagilmisti bazisida hic pismemisti.sizinki super olmus..

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler