10 Aralık 2011 Cumartesi

PATATESLİ TAVUK BUT


tarifimi sevgili özlem e/ çay kahve bahane etkinliği için gönderiyorum
çok kolay ama çok şık bir tarifim var
bu et yemeklerinin yanına olablir  kahvaltılarınıza leziz ve güzel bir sunum olabilir
veya çay sofralarınıza tuzlu bir seçenek olabilir
yapımı çok kolay
patatesi haşlayıp eziyoruz
tuz ve baharatla karıştırıp tatlandırıyoruz
patatesleri yumurta kadar alıp yuvarlıyoruz
 çiğ patatesten dilimler çıkartıyoruz
elimizdeki püreyele birleştirip but şekli veriyoruz
butlarımızı önce una ardından çırpılmış yumurtaya en sonda galeta ununa buluyoruz kızgın yağda heryerini kıpkırmızı kızartıyoruz
ben dilim patatesleri çiğ kalır zannettim ama gayet güzel pişmişlerdi
firitözde kızarttım heryeri eşit kızardı
afiyetle kalın

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım...bu tarifi ilk pepelacığımda görmüştüm sunum bir harikadır bende yapıyorum artık...

    YanıtlaSil
  2. etkinliğe katılımın için çok teşekkürler. tarifini aldım ve yayında sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ay ben bunları görünce halikaten but sandım. Çok güzeller eline sağlık canım.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor canım.ellerine sağlık güzel bir hafta diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler