13 Aralık 2011 Salı

SEVGİLİ ZUHALCİĞİMİN İKİZLERİ VE PASTALARI

nanemaydonozz  çocuklar aççç:) BENDEN ÖNCE NASIL POST YAYINLARSIN SENNNN?!!!
şaka biyana  valla ne ara ekledin sen bunları  neyse hesabını sorarım artık:)
sevgili zuhalin ikizlerinin doğum günleri bugün 13 aralık
pastaları süslemede yardım istedi saolsun işte elimden geldiği kadar hepbirlikte fikiralışverişiyle bunlar çıktı
şeker hamurunu sevmediğim için ben tercih etmiyorum görüntü muhteşem oluyor ama yeme aşaması nı ben hiç sevmedim
bu üçlü kalan şantileri hızla bitirmeye çalışırken
şarışın olanlar zuhalciğimin ikizleri Bilge ve Akif
diğer zeytinde nanemaydonoz(gül)ün cimcimesi Elif

daha nice mutlu güzel yıllara çocuklar

bu arada gül eklemedin senin kurabiyeleri yaşasın kötülükkkk:))

2 yorum:

  1. ayyyy çok şekersiniz canım.nanemoydonozda görmüştüm bende.ikinizinde ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hain komşum:)) birgün mutlaka resimlemeyi unutuğun bir tarifi yayınlarım diye düşünürken kızımıda görünce affettim seni nasılda tatlı çıkmışlar....

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler