13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ =TAVUK İNCİK HAŞLAMA

84.TARİF
ADI:TAVUK İNCİK HAŞLAMA
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Herkese merhabalar,
Arkadaslar bugünde sizlere tavuk incik haslamayi sunmaya calisacagim.Harika bir lezzet ben 2 gün üst üste yaptim ayni corbayi cocuklar bayildilar{#emotions_dlg.cheesy}.Denerseniz kesinlikle begeneceksinizGözler.
Ayrica "Porselen Demlik Cay Saati Etkinligi 33"e arkadasimiz http://mutfaknotlari.blogspot.com  'a yolluyorum.Canim kolay gelsinKalp.


                   MALZEMELER:
6 adet incik yade baget,
2 adet kücük boy kuru sogan,
2 adet orta boy havuc,
2 adet kucuk boy patates,
findik yagi(ben normal aycicek yagi kullandim),
2 adet defne yapragi,
limon,
tuz,
yeteri kadar su.
                     YAPILISI:
incikleri tencereye aliyoruz.Üzerine su koyup ocagin altini yakiyoruz.incikler kaynamaya baslayinca ocagin altini kapatiyoruz.incikleri süzüp derilerini aliyoruz.
Tencerenin icine yagi koyyoruz.Parmak seklinde havuc ve sogani dograyip ilave ediyoruz.2-3 dakika kavuruyoruz.Üzerine incikleri ilave ediyoruz.2-3 dakika daha kavuruyoruz.Yeteri kadar suyunu ilave ediyoruz.icerisine defne yapragini koyuyoruz.Kapagini kapatip kaynamaya birakiyoruz.
Haslamamiz kaynamaya baslayinca üzerinde olusan köpügü mutlaka laiyoruz.Havuclar ve tavuklar yari pismis kivama gelince parmak seklinde dogranmis patatesleri ilave ediyoruz.Tuzunu ilave edip suyunu ayarliyoruz.Pisince servis tabagina aliyoruz.Üzerine maydonuz ve limon suyu ilave ediyoruz.
AFiYET OLSUN!!!
YORUMLARINIZ iCiN TESEKKÜR EDERiM. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler