13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ =ELMALI TURTA


66.TARİF
ADI:ELMALI TURTA
GÖNDEREN:http://serpilsahin.blogspot.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Selamlar arkadaşlar bir kaç gün aradan sonra tekrar geldim.bu günlerde biraz yoğun olduğum için sayfamla ilgilenemedim.sizlerin oralar nasıl bilmem ama biz dondurucu soğuklar yaşadık.Ege de. şimdide bol yağışlı günler geçiriyoruz.ben bu güne kadar hiç elmalı turta yapmamıştım.elmalı kurabiye yapıyordum ama bunu ilk defa denedim...ve şimdiye kadar yapmadığıma pişman oldum.Bu tarifimide dan aldım.

ELMALI TURTA .

MALZEMELER:
125GR.YUMUŞAMIŞ MARGARİN
1TANE YUMURTA
1ÇAY BARDAĞI PUDRA ŞEKERİ
1YEMEK KAŞIĞI YOĞURT
2YEMEK KAŞIĞISIVI YAĞ
1 PAKET KABARTMA TOZU
1PAKET VANİLYA
YETERİNCE UN

YAPILIŞI:Tüm malzemeleri güzelce karıştırıp unu , kabartma tozunu ve vaniya ekleyip yoğurun.yoğurduğunuz hamurdan üzerine kafes yapmak için biraz ayırın.kalan hamuru yağladığınız kalıba güzelce yayın.sonrada hazırladığımız iç malzemeyi koyup her tarafına yay.sonra ayırdığımız hamuru merdaneyle açıp ince şeritler kesip üzerine yerleştirip.önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirin.soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri eleyip servis edin AFİYET OLSUN:))) ARKADAŞIMIN ETKİNLİĞİNE GÖNDERİYORUM"mutfaknotlari.blogspot.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler