13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ =ORMANCI ÇÖREĞİ

67.TARİF
ADI:ORMANCI ÇÖREĞİ
GÖNDEREN:http://akdenizaksamlari.blogspot.com/2009/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Dısarda kac gunden beri bol yagmur var.Aslında bu havalarda evde oturmayı pek severim.Çayı demle gec tvnın basına.Ama gel gorkı bu aralar pek evde duramadım.Hep dısarlardaydım.Bugunde kardesımle yagmur altında bır guzel ıslandıktan sonra eve dondebıldım.Hemen cayımı demleyıp gectım tarıf yazmaya.Bunu Emıne Bederın tarıf kıtabından aldım.Cokta begendım .Kalıncada yumuşacık kalıyor.Çayın yanında tavsıye edilir.Geciyorum tarife.Ama once bu haftaki pdcs ev sahibi sevgili Melisaya gonderiyorum.Kolay gelsın.
MALZEMELER
4yumurta(bir yumurta sarısı ayrılır)
1demet maydonoz
4-5 dal taze sogan
1demet dereotu
1cay bardagı yogurt,sıvıyag
1cay bardagı iri dovulmuş ceviz(arzuya gore,ben koymadım)
1,5 paket kabartma tozu
alabildigince un
tuz
YAPILIŞI
Yumurta,yag,yogurt cırpılır.Icıne kıyılmış sogan,dereotu,maydonoz kabartma tozu ve ele yapışmaycak kıvamda unu ılave ederek ozlu bır hamur yoguralım.Hamurdan yumurta iriliginde parcalar kopararak yuvarlak ve yassı sekiller vererek yaglanmış fırın kabına dizelim.Uzerlerine yumurta sarısı surerek 190derecede ıslı fırında altları ve ustlerı pembelesene kadar pisirelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler