13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ TARİFLERİ =ANTEP FISTIKLI UN KURABİYESİ

60.TARİF
ADI:ANTEP FISTIKLI UN KURABİYESİ
GÖNDEREN:http://pelininpastanesi.blogspot.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Kurabiyelerin tarifi Emine Beder'den. Fotoğrafta pek belli olmasa da aslında renkleri daha yeşildi. Hazırlaması oldukça kısa sürüyor. Evinizde toz fıstık varsa hemen deneyin bence:)
Tarifimi PDÇSE 'nin bu haftaki ev sahibi sevgili Melisa'ya gönderiyorum.

MALZEMELER:

* 250 gr tereyağı/ margarin
* 3 su bardağı un
* 1 su bardağı pudra şekeri
* 2 paket vanilya
* 1 su bardağı toz antep fıstığı

YAPILIŞI:

- Hamuru hazırlayacağınız kaba, eritip ılıttığınız yağı, pudra şekerini ve vanilyaları ekleyip çırpın. Ben bu işlemi elimle karıştırarak yaptım.Böyle yapınca kısa sürüyor tabi:)
- Unu ve toz fıstığı ekleyip hamuru yoğurun.
- Hamurdan ceviz iriliğinde parçalar koparıp yuvarlayın ve tepsiye dizin. Ben üzerlerine çatalla bastırarak şekil verdim. Yayılmadan pişmeleri için fırına vermeden önce tepsiyi balkonda biraz soğuttum.
- Önceden ısıtılmış 170ºC deki fırında renkleri dönmeyecek şekilde pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler