26 Ağustos 2008 Salı

İÇLİ KÖFTE SALATA



Yapılışı :
ben bu salatayı ölçüyle yapmadım onun için sadeceyaptığım aşamaları anlatacağım ilk başta haşlanmış patatesleri rendeleyip veya ezip iyiye ayırıyoruz birkısmına kırmızı havuç veya pancar turşusu ekliyoruz minik doğranmış kornişon turşu bezelye ve mayonezle tatlandırıyoruz diğer kısmınıda sedece tuz ve istediğiniz baharatları ekliyoruz.şimdi sıra bu iki malzemeyi birleştirmeye geldi . içli köfte yapar gibi sade harçtan alıp ortasını açıyoruz içine diğer harçtan ekleyip kapatıyoruz içli köfte şekli veriyoruz. tüm malzeme bitincede ince doğranmış maydonaza buluyoruz .pulbiberede bulamak mümkün ben çocuklar sevmediği için onu tercih etmedim salatamız bu kadar ama sofrada çok şık duruyor içine ekleyeceğiniz malzemeler sizin damak zevkinize kalmış istediğiniz şeyleri ekleyebilirsiniz afiyetler olsun bereketli sofralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler