13 Mart 2012 Salı

ACI SOSLU CEVİZLİ MAYDONOZLU KREP


eski ve severek yaptığım bi tarif
bakalım beğenecekmisiniz
Malzeme Listesi :
klasik krep tarifim
2yumurta
2su bardağı süt(bazan bir su bardağı süt birinide su olarak kullanıyorum oda çok hafif oluyor)
1çay kaşığı tuz
1-1,5su bardağı un
yarım paket kabartma tozu
unu hep göz kararı yapıyorum kekten daha akıcı kıvam olacak
tüm malzemeyei karıştırıp teflon tavada pişiriyoruz
ilk dökmede tavayı azıcık yağlarsanız sonrakilere yağlamaya gerek yok
 YETERİ KADAR SOS(yazdan kış için hazırladığımız sos)
ceviz
Yapılışı :
krep hamurunu karıştırıp pürüzsüz hale gelene kadar çıpalım daha sonra tavada inceince pişirelim ben hamura maydonoz koymayı bu kez unutmuşum maydonuzlu görünümü dahada güzel oluyor .piştikten sonra 2-3tanesini aralarına sos sürerek ve bolca ezilmiş ceviz döküp üst üste koyuyor ve rulo sarıyoruz 2parmak eninde kesip servis tabağına sıralıyoruz üzerine sostan tekrar döküp maydonozla süslüyoruz afiyetler olsun

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık güzel fikir hiç bu şekilde yemeyi düşünmemiştim krebi..İlk yaptığımda tarifi uygulamak istiyorumn.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler zeynepcim
    sevinirim tarifi denemene

    YanıtlaSil
  3. cok gûzel bir. görüntü olmuş canım ellerıne saglık:-)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler