2 Haziran 2008 Pazartesi

KAKAOLU ISLAK KURABİYE-ŞERBETLİ KURABİYE

-geçenyıldı sanırım kurabiyeyi ilk yapışım.haticeciğimden almıştım tarifi ben içine sade sevmediğim için bol damla çikolata eklemiştim.
arşivde yerini almış yapanlar tarafındanda beğenilince favorim olmuştu o aralar
neden yayınladım soracaksınız şimdi
sevgili şadiyecim üzülmüş kurabiyeleri biraz sert olunca bende benim kurabiyeleri paylaşayım dedim.şadiyecim kalk gel çayıda demledim şöyle balkonda yeriz
isteyen olursa beklerim arkadaşlar çekinmeyin







Malzeme Listesi :
125 gr tereyagi veya margarin
3 çorba kaşığı kakao
1 adet yumurta
1/2 su bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1çay bardağı damla çikolata
aldığı kadar un
şerbeti içi:
1,5su bardağı şeker
1,5 su bardagi su 
Yapılışı :
Bütün malzemeler karıştırılıp yumuşak bir hamur yapılır. Ceviz büyüklüğünde parçalar yuvarlanıp tepsiye sıralanır. fırından çıktıktan sonra kaynamış soğumuş şerbete batırılıp çıkarılır hindistan ceviziine bulanır
Sade birakip uzerine yeşil fıstıklada susleyebiliriz

7 yorum:

  1. selamlar tarifini aldım mutlaka deneyeceğim pes etmek yok. sevgiler canım dur sana güleyim :)
    ellerine sağlık inşallah bende senin gibi tuttururum. ki tutturacam başka çaresi yok

    YanıtlaSil
  2. ya canım çok sağol ilgine şimdi gördüm yazını ben direk senin verdiğin linke gitmiştim. vallah pazartesi bütün günüm temizlik yaparak geçti düşünki akşam yedi de uyudum hiç fena olmaz doldur çayımı geliyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ya canım çok sağol ilgine şimdi gördüm yazını ben direk senin verdiğin linke gitmiştim. vallah pazartesi bütün günüm temizlik yaparak geçti düşünki akşam yedi de uyudum hiç fena olmaz doldur çayımı geliyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hemen şerbete batırıp çıkarayım öylemi hiç şerbet te bekletmeyeyim değilmi

    YanıtlaSil
  5. canım çok guzel görunuyor ellerine sağlık sevgilermle...

    YanıtlaSil
  6. melisa'cım yine ben geldim yetiştim bak ellerine sağlık canım mutlaka deniycem öptüm seni

    YanıtlaSil
  7. Canımmmm bu ne güzellik süper duruyor ilk fırsatta deniycem ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler