20 Nisan 2008 Pazar

derdin ne senin

benim ismim kullanılarak bloglara kötü msjlar bırakılıyormuş
beni bilen biliyor zaten kimseye kötü söz söyleyemem .kimseyi öyle çabuk kırıp harcayamam bana ters.inancıma aldığım terbiyeye ters
arkadaşlar ben yorumları blogger hesabıyla yazıyorum isimsiz olan yorumlar ban ait değil.malesef dengesizin biri aklınca iş yapıyor.devam et canım kendini ele verdin zaten ıplerini aldık ve savcılık yolunda
böyle insanların derdi nedir hiç anlamadım .uğraşmak istiyorsan başka hayırlı işlerle uğraş böyle dengesiz davranışlardan vazgez .zavallı seni Allaha havale ediyorum rabbim versin inşallah en kısa sürede cezanı
amaaaaaaaa bende boş durmayacağım ıp elimde nasılsa

haaaaaaa bişi yapamazsın diyorsan yanılıyorsun
geçenyıl aynı şekilde davranan birini bulduk vatandaş boludaymış ve memurmuş şuan ne mi oldu aldığı cezanın yanında birde sürüldü vatandaş haberin olsun

2 yorum:

  1. canim uzulme herkez senin yazmayacagini bilir,boyle abuk insanlar cikiyor bazen
    eline saglik puacalar cok guzel sevgiler .

    YanıtlaSil
  2. melisacım sakın üzülme tabiiki özellikle ben seni yakınen tanıyorum senin saygıdeğer hanım efendi bir insan olduğunu hatta hiç tanımadı halde herke yardım elini uzatacak kadar asil ve merhametli olduğunu biliyorum ve buna şahidim... yazıkki isimlerimiz kullanılarak başka bloglara mesajlar bırakılıyor ve adımızı lekelemeye çalışan terbiyesiz insanlar bulunabiliyor... benim bloğum yok ve kesinlikle açmayıda düşünmüyorum...çünki sanal alemdede böylesi acımazlıkların olması beni dehşete düşürüyor...yazıkki bu ortamda bile saygı ve sevgi yok...insanlar hiç tanımadıkları kimseler hakkında çok kötü yorumlar iftira ve suç unsuru oluşturacak şeyler yapabiliyorlar...nasılsa kimse onların yüzünü görmüyor onları tanımıyor....ama unuttukları en önemli ve en ince bir ayrıntı var....ONLARA ŞAH DAMARLARINDAN DA YAKIN OLAN CENABI ALLAH...VE HER AN YAPTIKLARINI KAYDETEN 2 ŞEREFLİ MELEK... bu düşünemiyecek kadar yazıkki beyinsiz olanlar var...elbette türk adaleti hak ettiği belli bir miktar cezasını vericek...ama CENABI ALLAHIN gazabından ve azabından nasıl kurtulacak nerelere gidip kimden yardım isteyip aman dilenecek düşünmek bile istemiyorum...ALLAH YARDIMCISI OLSUN....
    YETUR-YEŞİM...

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler