10 Aralık 2013 Salı

ZENCEFİLLİ MAKARA KURABİYELER

malzemeler:
 100 gr tereyağı
1su bardağı pudra şekeri
1fincan sıvı yağ
1yumurta
kabartma tozu
1/2çay kaşığı zencefil
aldığı kadar un
makara lazım şekil için :)
hamuru yoğurup ceviz kadar parçalar alıp yoğuruyoruz
tepsiye sıraladıktan sonra bildiğimiz dikiş ip makaraları ile şekil veriyoruz.(elimizdeki kalıplar az geldiği için ):)
ben birde kakaoya bulayıp şekillendirdim mantar kurabiye gibi oda hoş  oldu birde makarayı kaldırıp tekrar kurabiyenin üzerine biraz çevirerek bastım ozaman üzerindeki dilimler daha fazla oldu oda güzel oldu


afiyetle ve sağlıcakla kalın


3 yorum:

  1. çok güzel bir fikir makara kullanmak ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. yediğim için biliyorum tadı nefisti,eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. ne gzel olmus makaralarda ıyı bır fıkır olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler