10 Şubat 2010 Çarşamba

CEVİZLİ ÇİKOLATALI PERİŞAN KURABİYE


son günlerde yapımının kolaylığındanmıdır nedir bilmem ama favori kurabiyemiz oldu

çocuklar çok sevdilerakşam çay veya kahveylede bitane çok leziz oluyor

malzemeler:
150gr margarin veya tereyağı (oda ısısında )
1yumurta
1çay bardağı sıvı yağ
1su bardağı toz şeker
1kabartma tozu
1portakal kabuğu rendesi
istenilen miktarda ceviz ve damla çikolata
aldığı kadar un

hazırlanşı önce yağ ve şeker ekleyip diğer malzemeleride sırasıyla ekleyip ele yapışmayan bir hamur yapıyoruz
hamuru şöyle gelişi güzel koparıp tepsiye sıralıyoruz
fırınlayıp pişiriyoruz
içine üzümde çok yakışıyor ama benim çocuklar çok sevmiyorlar

afiyetle kalın




16 yorum:

  1. Çok severim canım ben kurabiyeleri ellerine sağlık bi de kaya kurabiye deniyor buna ama ben ce perişan ismi daha uygun ha bi de maskara diyorlar :))

    YanıtlaSil
  2. heryerden kurabiyeler taşmış fotoğraflarda ne kadar güzel ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  3. bir tane yetmez!
    Şöyle 3-5 tane olsa:)
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. nerelerdesin kardeşim?:)
    özledim aaaaa kurabiyelerini alda gel yeni çay demledim birlikte yeriz:))
    sağlıkla kal canım öptüüüüm.

    YanıtlaSil
  5. Canım sunumunla kurabişerin lezzeti birleşince nefis bir görüntü çıkmış ortaya ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ben de bunu üzümlü cevizli daha çok severim ellerine sağlık ne zamandır yapmamıştım hatırlattığın iyi oldu. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok güzel olduğuna eminim sevgi ve saygılarrr...

    YanıtlaSil
  8. Çok yapardım eskiden unutmuşum..:)

    Ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ay ben bayılırım bu Permeperişan kurabiyeye...
    Gerçi benim ki daa farlıdır ama osun perişanın iyisi kötüsü olmaz...
    Eline, kendine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Gül sevginin tacıdır, her bahar bir gül taçlanır. O gül ki Muhammet'i hatırlatır. Onu hatırlayana gül koklatır. Gül kokulu sevgi dolu nice kandiller.

    YanıtlaSil
  11. herkes yorumunu denemeden yapıyor.denedikten sonra güzelliğini konuşmak daha doğru değil mi bütün yemek siteleri böyle.ben denedim ve gerçekten güzel,lezzetli ve tam tutan bir tarif oldugunu gördüm .cevizi bir su bardagına yakın çikolatayıda yarım su bardağı koydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili
      adsız izleyenim haklısınız denedikten sonra yorum yazmak daha mantıklı
      denediğiniz için çok teşekkür ediyorum
      elerinize sağlık tekrar teşekkürler
      isminiz olmadığı için adsız izleyenim diye hitap ettim:)
      herzaman beklerim

      Sil
  12. daha önceki yorumda unutmuşum 3.5 su baardağı un yeterli geldi.ayrıca bu tarifi yayınlayan kişinin emeğine ellerine sağlık.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. un miktarı genelde unun markasına görede değişebiliyor
      ama ortalama yakın birbirine
      tarifi ben yayınladım bu blogdaki diğer tüm tarifler gibi
      ismim melisa
      ben selva kullanırım genelde
      tekrar teşekkürler
      beklerim yorumlarınızı

      Sil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler