7 Ocak 2010 Perşembe

EV YAPIMI ETİ CİN KEK





Reklamlarda izlerken şekline bayılıyordum
evde neden olmasın dedim
okula çocukların beslenmesine hazırlayıverdim


hamuru klasik tart tarifim

kremasıdaportakal jölesi




üzerinede






kullandım
tart kalıplarım bunların küçük boylarından
bu benim daha önce resmini çektiğim kalıbım
ismini yazmayan sevgili ziyaretçim şuan makina yanımda olmadığı için minik kalıplarımı resimleyemedim ama şu görünen kalıpların miniklerinde yaptım keklerimi
o kalıptaki içe çökük gibi görünen yer kek piştikten sonra üzerinde bi boşluk olmasını sağlıyor
bu sayede orayı istediğimiz krema veya meyvelerle doldurabiliyoruz






afiyetle kalın

28 yorum:

  1. nefis bir görüntü ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuşş bende büyük tart şeklinde yapayımm cin tart olsun ne dersiniz:)

    YanıtlaSil
  3. Pek şirirn olmuş yerim ben bunu hammmmmm :))
    ellerine sağlık arkadaşım harika olmuş ....

    YanıtlaSil
  4. eti cin gülsün, dünya gülsün:))))))


    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Cnm ben de çok severim eti cini..Tarifini denemeliyim..
    Bu arada sayfamda seni bekleyen çok zarif bir güneşışığı ödülüm var,kabul edersen sevinirim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ÖDÜLÜN VAR BENDE...
    ELLERİNE SAĞLIK...ÇOK GÜZEL OLMUŞ...

    YanıtlaSil
  7. :))

    Canım harika ya bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize saglik,cocuklar icin sevimli bir tarif.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel gorunuyor canim
    Ellerine saglik
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. harika birşey olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. uzun zamandır acaba eti cini evde nasıl yapabilirim diye araştırıyordum bu tarif tam zamanında geldi.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  13. bu nasıl tatlı bişiy böyle ellerine sağlık.Bu arada sayfamda senin için bırakılmış bir çiçek var alırsan sevinirim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. canım bu harika olmuş.hazırlar gbi.ellerine sağlık.blogumda senin için ödülüm var canım.
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Tam aklımdan geçerken onu gördüm karşımda :)) Kaç gündür eti cin kek yapmaya niyetleniyordum. Ellerinize sağlık, çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  16. Görüntü Muhteşem..
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Böylelike ne yapıyoeuz çocuklarımıza hazır yedirmiyoruz.
    Bak ne güzel evde de yapılıyor işte:))
    Ellerine sağlık canım

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. güzel yorumlarınız için hepinize çoookkk teşekkür ederim arkadaşlar
    bana not bırakan arkadaşlar uğrayacağım sayafnıza fırsat bulur bulmaz

    YanıtlaSil
  19. canım benim nasılsın.senin yerin özeldir benim için.
    sık sık ziyaretine gelemesemde aklımdasın her zaman.
    sevgielr selamlar kal sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. Bende beklerim Sevgiler...Mihriban...

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık olsun arkadaşım ne iyi fikir bize de denenmiş bir tarif daha gelmiş oldu...

    YanıtlaSil
  22. benim ricam olacaktu minik tart kalıbınızı resimlemeniz mümkün mü? az önce yapım ama benimkiler bu şekilde olmadı sanırım kalıptan kaynaklanıyor. resimlemeniz mümkünse resimleyin o kalıplardan satın alacağım. çünkü lezzet harikaaa. tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim benim küçük kalıplar çökük şekilde değil demek ki bundan dolayı şekli öyle olmamış.
    ismimi yazmayı unutmuşum ismim özlem

    YanıtlaSil
  24. memnun oldum özlemcim
    tarifimi beğenip denemeye değer bulmana sevindim teşekkürler
    herzaman beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  25. yine ben özlem.
    sitenizi hergün takip ediyorum. daha önce de şöbiyet, üçgen baklava, elmalı gül kurabiye, kokostar tariflerinizi yaptım hepside çok başarılı oldu. yani aslında ben sitenizin sıkı takipçisiyim. tarifleriniz tam ölçü ve çok lezzetli şık oluyor. paylaştığınız için çok teşekkürler.
    sırada soslu karnıbahar var. eminim ki o da süper olacak.
    birde el açması patatesli çıtır börek tarifini yazmanız mümküün mü?

    YanıtlaSil
  26. özlemcim ellerine sağlık
    eminim senin hazırladıklarında çok lezzetli olmuştur
    börek tarifimi ekleyeceğim inşlh
    onun tarifini yazmayı unutmuşum
    onun tarifi aslında kekli baklava hamuruyla aynı iç malzemesi patatesli kıymalı harç
    ayrıntılı olarak yazacağım yinede
    sevgiler

    YanıtlaSil
  27. harika olmuş.benim oğlum eticin kek delisidir.ama ben hazır şeyler yemesinden hoşlanmıyorum denemek isterim.acaba biraz daha ayrıntılı anlatabilirmisiniz.örneğin portakal jölesini ne zman döktünüz.birde kıtırmı yoksa yumuşakmı.teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler