14 Ocak 2010 Perşembe

ÇİLEK-ÇİKOLATA=PASTA


http://softbowlsilikonkekkaliplari.blogspot.com/ için ikinci pastam
birden fazla tarifle katılabiliyormuyuz bilmiyorum
ben hazırladığım tarifleri yayınlıyorum
tek tarif geçerli ise sevgili sevil birini seçecektir yarışma için

PANDİSPANYA:
5yumurta
1su bardağı toz şeker
1,5su bardağı un
1kabartma tozu
2yemek kaşığı sıvı yağ
3yemek kaşığı kaynar su

arasına:çikolatalı cremole

üzerine çilekli krem şanti
çikolata rendesi
gıda boyası ile renklendirilmiş hindistan cevizi
dr oetker pasta süsü




nilüfer kalıp



pandispanyamızı hazırlayıp kalıbıma döktüm
pişen kekimi şekerli sütle ıslattım ara katına çikolatalı cremole
üst katınıda sade şantiyle kapladım
çilekli şantiylede süsleyip çikolata rendesi ve renkli hindistancevizleri ile süsleme yaptım
afiyetle kalın

4 yorum:

  1. Şekil süper olmuş. Eminim tadıda öyledir. Ellerine sağlık. Başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Canım şekline bayıldım bol şans ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. canım katılımın için tşk ederim
    hemen alıyorum sevgilr
    başarılar

    YanıtlaSil
  4. TATLIM BEN YAYINLADIM YANLIZ YAPILIŞINI DA EKLE YAZINA OLURMU
    MUTLAKA YAPILIŞIDA YAZILMALI
    SEVGİLER

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler