24 Ekim 2009 Cumartesi

ELMALI GÜL KURABİYE


bu kurabiyeyi çok önce blogcudaki sayfamda yayınlamıştım
bugün gül poğaçanın şeklini tarif etmek için blogger arşivime bakınca bulamadım
bu vesile ile bu tarifide blogger arşivime eklemiş oldum

tarifi yine sevgili nur arkadaşıma pdçs için yolluyorum






















malzemeler
1paket margarin
1yumurta
1çay bardağı sıvı yağ
1su bardağı pudra şekeri
1 fincan süt
1paket kabartma tozu
1vanilya
aldığı kadarun


iç mlzemesi:rendelenmiş elmayı biraz şekerle pişirip içine tarçın ve ceviz ilave ederek hazırlıyoruz

6 yorum:

  1. ETKİNLİKTEN MERHABA

    CANIM BENİM BÖYLE GÜZEL TARİFLERLE DESTEĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YİNE BEKLERİM SEVGİLER CANIM

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım. Çok kibar görünüyor:)).
    Ellerine sağlık canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık...
    Gerçekten garika olmuşlar ben bunun tatlısını yapıyorum.....

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik canim nefis gorunuyorlar...

    YanıtlaSil
  6. bunu bayramda mutlaka yapıcam ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler