23 Şubat 2009 Pazartesi

KENDİNİ SAÇ KAVURMA ZANNEDEN MANTARLI TAVUK SOTE



çocuklar mantarı çok yemedikleri için bu kez tüm malzemeyi tavla zarı büyüklüğünde doğradım .yemeğe saç kavurma görüntüsü verdim

malzemeler
2kemiksiz tavuk but
1/2kg mantar
3-4sivri biber
3-4 domates
2kuru soğan
sıvı yağ+tereyağı


malzemelerimi minik minik doğrayıp önce soğanı ardından mantarı suyunu çekene kadar soteledim.mantar geç piştiği için onu önden pişirmek istedim
suyunu çektikten sonra tavuk,biber en son domatesi soteledim
yemek piştikten sonra sevdiğiniz baharatları ekleyebilirsiniz
ben birazcık karabiber ekledim
çocuklar mantarı çok farketmeden bi güzel yediler
lavaşlara sarıp üzerine soğan ve yeşillik ilave ederekte güzel bi dürüm elde edebilirsiniz

afiyetle kalın

9 yorum:

  1. harika yapmışsın. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. gayet şık olmuş ama :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. süper olur mantarlı et yada tavuk soteye bayılırım
    ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  4. Canım benim ellerine sağlık pilavda tavuk sotede
    muhteşem sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sizleri ikinci el pazarimiza bekliyorum....

    Selamlar

    www.ikincielherseyburada.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Melisacığım,nefis görünüyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık.adını da çok beğendim.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sayfama gelmissiniz - tesekkur ederimm yorum icin
    Yalniz bu tarifin basligina koptummm :))
    Durumun icinde hayal ettimde ... super olur..
    ben sizleri ziyaret ettikce dogum kilolarimi muhafa ediciim heralde :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. SELAM
    Günaydın yemeklerin nefis olmuşlar ellerine sağlık sevgilerimle hoşça kal.

    http://nurdanorguler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler