12 Ocak 2009 Pazartesi

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ=BROKOLİ SALATASI

36.TARİF
ADI:BROKOLİ SALATASI
GÖNDEREN:http://yersofrasi.blogcu.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.






şöyle güzel bir salatayla devam edelim bakalım....
zaten diyetimin en acımasız günlerini yaşamaktayım...blogcu arkadaşlarımı gezdikçe diyet yapmakta zorlanıyorum artık.bırak kilo vermeyi verdiğim 2 kiloyu almamaya çalışıyorum şu sıralar...bu salata da sıkı diyette olduğum günlerden kalma...ben brokoliyi çok seviyorum.bir çok insan benimle aynı kanıda değil belki ama çok faydalı olduğu için bence muhakkak tüketilmeli...yapılışına gelince;
brokolileri kaynamış suya koyup 4-5 dakika beklettikten sonra çıkarıp,soğuduktan sonra da üzerine sarmısaklı yoğurt döküyoruz...bu kadar basit...
   veeee son olarak bu tarifi porselen demlik çay saati etkinliğine yani mutfaknotlari'na gönderiyorum....
görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler