12 Ocak 2009 Pazartesi

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ TARİFLERİ=HAVUÇLU KABAK SALATASI

6.TARİF
ADIHAVUÇLU KABAK SALATASI
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.







YAŞASIN SONUNDA TANIDIĞIM BİRİ EVSAHİBELİĞİ YAPIYOR BU TARİF SEVGİLİ MELİSAMAKOLAYLIKLAR CANIM
İşte harika bir tarif.denemediyseniz mutlaka derneyin derim. ben ayrı ayrıda yapıyorum. onlarında tariflerini veririm ama bu ikisinin karışımı oldu.hemde çok lezzetli oldu.ben iç malzemeyi önceden hazırrlayıp dolapta yada buzlukta saklayıp servisten 1-2 saat önce sosuyla karıştırıp servis yapıyorum.

malzemeler:

1 kabak

1 havuç

yarım su bardağı süzmeyoğurt

2 diş sarımsak

3 kaşık sıvıyağ

2 çay kaşığı tuz

3 kaşık mayonez

yapılışı:

kabak ve havuç soyulup rendelenir.

tavaya 3 kaşık yağ konup havuç ve kabak rendesi konup kavrulur.

iyice soğuduktan sonra yoğurt,mayonez,tuz ve sarımsak çırpılıp üzerine eklenir.

şimdiden afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler