12 Ocak 2009 Pazartesi

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ TARİFLERİ=KEK PASTA



7.TARİF
ADI:KEKPASTA
GÖNDEREN:http://bereketsofrasi.blogcu.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.






Merhabalar, yeni yıl hepimize saglık ve huzur getirsin inşallah. Evde biraz bayatlamış bir kekten hemencecik bir pasta hazırlayalım ne dersiniz. Bu tarifimi 33. hafta ev sahibesiMUTFAKNOTLARI' na gönderiyorum..

   Önce keki lokma lokma küçük parçalar şeklinde dogradım. Tepsiye kekleri yerleştirdim. 1 paket kakaolu pudingi tencereye döktüm, bir portakalın kabugunuda içine rendeledim. Paketin üzerindeki tarifine göre pudingi pişirdim. Sıcak sıcak kekin üzerine döktüm. Sonuç hiç de fena olmadı, afiyetle konu komşu yedik. Mutfakta kalan hiçbir nimeti ziyan etmemek dilegiylee, sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler