13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ =KAHVELİ PASTA

69.TARİF
ADI:KAHVELİ PASTA
GÖNDEREN:http://www.hunerlieller.net/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.


Kolay ve lezzetli olan bu tarifi portakal agacından aldım..Bu tarifi arkadaşımız PORSELEN DEMLIK ÇAY SAATI 33 Etkinligini mutfaknotlari.blogspot.com arkadasimiza gönderiyorum.
Kendisine kolayliklar dilerim:)

Kolay ve lezzetli olan bu tarifi portakal agacından aldım..Bu tarifi arkadaşımız PORSELEN DEMLIK ÇAY SAATI 33 Etkinliginihttp://mutfaknotlari.blogspot.com/ arkadasimiza gönderiyorum.
Kendisine kolayliklar dilerim:)

KAHVEL PiASTA
2 yemek kaşıgı türk kahvesi
1 yemek kaşıgı neskafe
1 su bardagı toz şeker
1 su bardagı irmik
1 paket vanilya
4 su bardagı süt

yapılışı:
Tüm malzemeleri bir tencere alın. Devamlı karıştırarak pişirin. ıslatılmış borcama dökün.Üzerlerini ceviz ve hindistan cevizi ile süsleyin.soguyunca dilimleyip servis yapın.afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler