13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ =KARA HAVUÇLU KEK

74.TARİF
ADI:KARA HAVUÇLU KEK
GÖNDEREN:http://nurdaninmutfagi.blogcu.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Arkadaşlar, ben bu kara havucu keşfedeli, takmış durumdayım, rengine hayran olduğumdan, havuçla yapılan herşeye koyup deniyorum. bu da bildiğimiz havuçlu kek ne zamandır aklımdaydı, blogcu arkadaşlarıma yaptım, bence değişik oldu, tadı da aynı diğer havuçlu kek gibiydi.
Bu tarifimi de P.D.Ç.S.E 33'e ev sahipliği yapan arkadaşım mutfak notlarına gönderiyorum.

Malzemeler:
2 su bardağı kara havuç rendesi
1 su bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı ceviz
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı + 2 yemek kaşığı un

Yapılışı:  Un , kabartma tozu, ceviz hariç diğer malzemeler karıştırılır.Un ve kabartma tozu da eklenir.İri kıyılmış cevizler ilave edilir, hazırlanan kek hamuru kalıba konur.Ön ısıtması kısa tutulan fırında 170 derecede pişirilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler