7 Ekim 2008 Salı

ÇİKOLATALI ÖRGÜ KURABİYE









malzemeler
1paket margarin
1yumurta
1çay bardağı sıvı yağ
1su bardağı pudra şekeri
1paket kabartma tozu
1vanilya
aldığı kadarun
üzerine sütlü çikolata(miktarı size kalmış.)

hazırlanışı
oda sıcaklığındaki margarinle tüm malzemeyi karıştırıp hamuru hazırlıyoruz
iç malzemesi için 3-4elmayı rendeleyip üzerine 3 yemek kaşığı şeker ekledim piştikten sonrada 1çay kaşığı tarçın ilave ettim soğumaya bıraktım

bu arada dinlenen hamuru ince olarak açtım çay bardağıyla yuvarlaklar kestim .kenarlarına resimdeki gibi kesikler atım.ortasına elmalı harçtan yayıp örgüyü oluşturdum yine resimden ayrıntıyı görebilirsiniz
sonrasında tepsiye sıralayıp190cde pişirmeye bıraktım
pişip tamamen soğuyan kurabiyelerin üzerine benmari usulu eritilmiş sütlü çikolata döktüm servise hazırdır afiyetle olsun
tarifimizi birsel/in etkinliğine gönderiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler