23 Ekim 2008 Perşembe

ÖDÜL YAĞMURU VE TEŞEKKÜR

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ


SON BİR HAFTADIR BLOĞUMA ÇOK BAKAMADIM.bizim pcde sorunlar çıktı yenişeyler eklenip yeni programlar yüklendi derken düzene yeni kavuştuyk o nedenle ne sizlere ziyarete gelebildim nede ödüllere teşekküre
hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum benide layık görüp listenize almanıza çok sevindim
önce beni hiç yanlız bırakmayan güzel yorumlarıyla yanımda desteğini hep hissettiren sevgili
deryacım
ardından yeni bloğu olan ama çok başarılı devam eden papatya-sofrasi/
ardından sevgili benim zarif arkadaşımalkımcım
bitmedi sonra sevgili arkadaşımm ceydacımm
sonraaaa yemeklerine ve sunumlarına hep hayran olduğum sevgili muhteremcim/
bana ödül vermişler
hepsine çookk teşekkürler edip bende
GÖNDERİYORUM ÖDÜLÜ

1 yorum:

  1. Canım merhaba..Çookk tşk ederim beni onure ettin..
    Mutlulukla kucaklıyorum ödülümü..
    Nice ödüller alman dileğimle sevgiler..

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler