10 Eylül 2008 Çarşamba

TAHİNLİ PİDE&ZEYTİNYAĞINDA FESLEĞENLİ DOMATESLİ PEYNİR



malzemeler
1su bardağı süt
1su bardağı su
1 su bardağı sıvı yağ
1yumurta sarısı dışına

beyazı hamura
1tatlı kaşığı şeker
1tatlı kaşığı tuz
1paket yaş maya

arasına 1kase tahin
1kase haşhaş ezmesi

hamuru yoğurup mayalanmasını bekliyoruz mayalanan hamurdan yumurtadan büyük bezeler alıp oklavayla incecik açıyoruz
üzerine kaşıkla rahini sürüyoruz haşhaşezmesinide yeteri kadar yayıp yufkayı rulo sarıyoruz sonra kendi etrafında gül böreği gibi sarıyoruz
üzerine yumurta sarısı sürüp haşhhaştanesi serpiyoruz
tüm hamur bitene kadar aynı işlemi uyguluyoruz.fırında kızarana kadar pişiriyoruz çıtır çıtır tahinlileriniz hazır afiyet olsun
yanınada sahurda yemek için zeytinyağında domatesli fesleğenli peynirler hazırladım


2 yorum:

  1. Sevimli görünüyor denenecek ayrıca yorumun için sağol çok ilginç bir yorum yazmış adamın biri şaştım kaldım hatta yazıya ekledim ona cevabımı üşenmezsen beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhabalar... nede güzel olmuş öyle ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler