28 Ağustos 2008 Perşembe

SUSAMLI MİSKET KURABİYE



Malzeme Listesi :
150gr tereyağı
1yumurta sarısı(beyazı dış kısma bulamak için)
1 çay bardağı sıvı yağ
1kahve fincanı yoğurt
1yemek kaşığı sirke
1 çay kaşığı karbonat
tuz
aldığı kadar  un
üstüne yumurta beyazı  ve susam
Yapılışı :
hamurumuzu yoğurup küçük şekiller veriyoruz. önce yumurta beyazına sonra susama batırıp ortalarına parmağımızla basıyoruz .190 c de pişiryoruz .piştikten sonra o orta kısmına ketçap döküyoruz.dilerseniz hazırladığını başka acılı soslarda olabilir
 afiyet olsun

2 yorum:

  1. canımmmm ellerine sağlık hepsi birbirinden güzeller...

    YanıtlaSil
  2. merhabalar canım....
    tarifler harika ellerine sağlık

    şefteli reçelini sana mail attım ama galiba ben beceremedim.... reçel etkinliğine şu benim acizane reçeli de alırmısın...

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler