27 Şubat 2008 Çarşamba

HİNDİSTAN CEVİZLİ PUFİDİK

B u tarifimi porselen demlik etkinliği için yayınlamaya karar verdim ev sahibemiz sevgili papatya68
ablacım kolay gelsin sana
bu gün kurabiyeyi yiyen ve çok beğenen Hatice hocama sevgiler gönderiyorum.
kağıda yazdığım tarifte umarım sorun yoktur varsa buradan tekrar bakın hocam

Malzeme Listesi :
250grtereyağı
 1 çay bardağı sıvı yağ
2 yumurta (birinin beyazı üerine ayrılacak)
1 su bardağı pudra şekeri
 1 çaybardağı hindistan cevizi
1paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay bardağı ufalanmış fındıkveya ceviz
 2 yemek kaşığı kuş üzümü
ÜZERİ İÇİN: 1yumurta beyazı yeteri kadar hindistan cevizi
Yapılışı :
oda ısısındaki margarin ve şekeri karıştırıp ardından sırasıyla yumurtayı hindistan cevizini kabartma tozu vanilya ve unu ilave edip ele yapışmayan ama çokta yumuşak olmayan bir hamur yoğuruyoruz.hamuru çok fazla yoğurmamak gerekli çünkü margarin elimizin ısısıyla eriyip hamurun kıvamını yumuşatacak ve istediğimiz hamura ulşammamızda zorluk çıkacaktır. hamura en son fındık ve üzümü ekleyip şöyle bi karıştırıyoruz ceviz büyüklüğünde parçalar alıp önce yumurta beyazına sonra hindistan cevizine buluyoruz tepsiye sıralayıp orta hararetli fırında pişiriyoruz ben185c depişirdim NOT: kurabiyeyi çok yüksek ısıda pişirirsek kurabiyenin dışı pişecek içi hamur kalacaktır çokaz ısıda pişersede kupkuru hoş olmayan kurabiyelerimiz olur afiye olsun

2 yorum:

  1. SELAM CANIM ELLERİNE SAĞLIK KATILDIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER KURABİYELER HARİKA OLMUŞ SEVGİYLE KAL

    YanıtlaSil
  2. İlk yorum bendenn bu demektir ki çok bereketli yorumlar gelicek:)Ellerine sağlık canım neefis görünüyor ben nescafeyle yerim miss gibi gider

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler