26 Mayıs 2012 Cumartesi

HAZIR YUFKA İLE PRATİK ISPANAKLI GÖZLEME


tüm yörelerde bilinen adı farklılık göstersede herkesin çok sevdiği bi hamur işidir gözleme
sac böreğide denir bizim konyada
hamur açmayı bilmiyorsanız hazır yufkalar imdadınıza yetişir
yada çok acil yapacaksanız
hazır yufkayı tezgaha serip ortasına istenilen harç koyulup yufka bohça gibi kapatılır
tavada önlü arkalı pişirilir
tavaya azıcık zeytinyağı ekliyorum çıtır çıtır kızarsın diye
isterseniz yağsız pişirebilirsiniz
ben ıspanaklı harçla yaptım
ıspanaklı iç malzemesi:
1/2 kg yıkanıp incecik doğranmış ıspanak
1kuru soğan (minik doğranmış)
1yumurta
1kase kaşar rendesi veya istediğiniz peynir
tuz-pul biber-zeytinyağı
maydonoz
tüm malzeme karışıp iç malzeme çiğden kullanılacak
haşlanarak yapılan ıspanaklı böreği sevmem içi çamur gibi olmamalı
ben genelde pazar kahvaltılarında hazırlarım çocuklara sade kaşarlı eşimle bana ıspanaklı
hımmm
umarım beğenirsiniz
afiyetle kalın



buda oğlumun çektiği sarı çiçek minicik bişi ama fotoda büyük görünmüş

8 yorum:

  1. valla canım istedi ,güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. hazır yufka kurtarıyor gerçekten harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ohhh mis yanınada çay...Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık enfes olmuş.Mutlu hafta sonları,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Pazar kahvaltısınada ne güzel olur....

    YanıtlaSil
  6. Ben geldim :)
    nefis görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hamur açmayı bilsemde hazıra kaçıyorum :)lezzetli olduktan sonra sorun yok ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. merhabalar :)) geçenlerde bende yaptım bunu hamuru açıp öylede güzel oluyor ama inanın sizinde çok güzel görünüyor ellerinize sağlık buarada sizi uzun zamandır takip ediyorum çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz benimde daha çok yeni bir yemek blogum var eğer ziyaret ettip yorumlarsanız beni çok mutlu edersiniz :)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler