4 Nisan 2012 Çarşamba

MAYASIZ PRATİK PİŞİ

 biz bu hamur işine pişi deriz biçok yerdede adı aynı diye biliyorum
çok severim kahvaltıda bayılırımm:)
yanına peynir reçel ne varsa herşeyle muhteşem gider
mayalanma süresini beklemek istemezseniz  butarifide uygulayabilirsiniz

acil canınız çektiğinde yapın
üstelik hiç yağda çekmiyor
malzemeler:
1su bardağı yoğurt
1yumurta(çocuklar için ekliyorum)
1su bardağı su
1paket kabartma tozu
1tatlı kaşığı tuz
alabildiği kadar un
ben makinada yoğuruyorum 5bardak un yeterli geliyor
ama siz yinede kontrollü ekleyin unu bazen unlar farklı olabiliyor
bi kısmını içli yaptım peynirli bi kısmını sade
20kadar beze çıktı
bezeleri açıp yağda güzelce kızartıyoruz
afiyetle kalın

18 yorum:

  1. tam da bu tarifi aramaya niyetlenirken ,denenmiş ve kolay bir tarif görmek beni memnun etti.teşekkür ederim..deneyeceğim..:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize Sağlık nefis görünüyor Pişiyi çok seviyorum iyi günler.

    YanıtlaSil
  3. Bizde pişi deriz. Kahvaltıda, ikindi çaylarında afiyetle yeriz. Çok güzel bir tarif. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. mmm canım ellerine sağlık :) bayılırım pişiyeee :) hem mayalısını severim hem de mayasızını ;)

    YanıtlaSil
  5. çayın yanında birde beyaz peynir offf süper olur
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  7. ben içli olanlardan aliğim:)minik börekcikler olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ay ben çok severim bunları, yanında da çay oh süper olur, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. nefis canım ellerine sağlık bende kahvaltıda çok severim
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Pişi yi ben de çok severim
    hafta sonu yapmayı düşünüyordum genelde pazar kahvaltısında yapılır bizim evde ama misafirlerde çok sever
    ellerine sağlık
    dediğin gibi yanına peynir zeytin hmmmm nefiss ve tabi çayyyy..
    Hayırlı cumalar......

    YanıtlaSil
  11. Bizde pişi deriz ve çooook severim. Ellerine sağlık canım.. Nefisler..

    YanıtlaSil
  12. Nefis nefis nefis oluyor.
    Ellerine sağlık
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık arkadaşım..
    Çekilişime davetlisin,seni de bekliyorum.Katılırsan sevinirim,sevgiler..

    http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/04/aishas-bazaar-hediye-cekilisine.html

    YanıtlaSil
  14. Enn sevdiğim lezzetlerdendir.
    Görünce epeydir yapmadığımı anımsadım:)
    Pamuk eller hamur yoğurmaya:)
    Hayırlı cumalar canım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  15. çok güzel tarifler var, takibimdesiniz artık banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  16. ellerıne sağlık anım pratık olması buyuk kolaylık cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık canım paylaşımların bol olsun inşallah;)))

    YanıtlaSil
  18. ben piratik tarifleri cok seviyorum paylastigin icin tsk

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler