9 Ocak 2012 Pazartesi

ESKİ KAŞARLI SALAMLI ÖRGÜ MİLFÖYLER


pratik pazar kahvaltıları için ideal bi lezzet
milföylerin karşılıklı kenarlarına kesikler atıp ortalarına kaşar ve salam dilimeri koydum kesilen parçaları örgü gibi sırayla kapattım üzerleri yumurta sarısı sürüp fırına gönderdim
afiyetle yedi benimkiler
sonrasında çok az atıştıran karın altında keşfe çıktılar

buradada konyada bulunan obruklardan biri
büyük oğlum çok merak ediyordu bizde hem gezdik hem obruğu çocuklara gösterdik
fotoğrafta çok belli değil ama bana yakından çok ürkütücü geldi

5 yorum:

  1. cok güzel görünüyor canim afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  2. Milföyler çok şahane ellerinize sağlık.Obruklarda çok ilginç gerçekten,resmi bile ürkütüyor haklısınız..

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik. Sekil olarakta cok hos olmuslar.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Milföy çok güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. canım ellerine sağlık,gerçektende acil durumlarda da kurtarıcı bir fikir

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler