13 Ocak 2009 Salı

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ =KÖSTEBEK PASTA

79.TARİF
ADI:KÖSTEBEK PASTA
GÖNDEREN:http://harikamutfak.blogcu.com/
ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Bu pasta köstebek pasta ..ama ben galiba tam köstebek  şeklini veremedimMahçupfakat lezzeti yakaladım...gerçekten çok güzel oldu.zaten  muz ve krema ehh birde kakaolu kek olunca değmeyin tadının keyfine....pastamı melisa daki etkinliğe yaptım..özel olarak...
tarife gelince...
4 yumurta
4 fincan un 
4 fincan şeker
1 fincan süt (ılık)
1 fincan sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
2 kaşık kakao

2 kaşık un + 1 kaşık nişasta
1 paket vanilya
süt.(göz kararı koydum..(.kendi tarifiniz bir krema olabilir)
3 tane muz(orta boy

kek hamurunu hazırlayıp pişirdikten sonra, soğuttum.hııı bu arada kek pişerken kremayı hazırladım ve ara ara karıştırdım  ki kabuk olmasın ...kekin  kenerlarından   biraz bırakarak kapak gibi kestim.içini boşalttım ve çıkanları robottan geçirdim. boşalan yere muzları ortadan ikiye bölüp dizdim. üzerine kremayı döktüm. kek kırıntılarınıda üzerine yerleştirip buzdolabında beklettim 1-2 saat kadar...evet servise hazır... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler