5 Aralık 2008 Cuma

ARNAVUT CİĞERİ&SUMAKLI SOĞAN SALATASIVE TURŞULARIM

bayram öncesi harika bi meze olan arnavut ciğerini paylaşmak istedim
ben ciğeri saç kavurma gibi hazırlayıp pilavlada servis yapıyorum ama eşim tarafından bu daha çok tercih ediliyor
ciğerin yanına bence soğandan daha çok yakışan başka bişey yok
yanına bol sumaklı soğan salatası
birde efendim balık ve etlerin yanında turşuyu çok seviyorum
yazdan hazırladığım turşularım
sarı olan biberi sadece sirkeye kurdum sarımsak ve tuz ilave ettim
yeşil olan bibere bol domates rendesi sarımsak ve maydonoz,üzerini dolduracak kadarda sirke .bundada su yok
en son kornişan turşu
diğerleri gibi onuda sadece sirkeye kurdum.normalda turşularıma su ve sirke karışık kullanıyorum ama kornişan ve acı bibere su olmuyor
turşumuz yumuşama yapabiliyor
arnavut ciğerini :ciğerleri minik doğrayıp tuzladım.una bulayıp kızgın yağda güzelce kızarttım
salata için:domates,salatalık,soğan
sosu:tuz,limon,sirke,zeytinyağı
üzerine bolca sumak
bayrama bişey kalmadı.hazırlıklarda başlamış olmalı
hepinize kolay gelsin
bende bugün tatlımı hazırlayacağım
hazır olunca sizede göstereceğim tabi
afiyetle ve sağlıcakla kalın




9 yorum:

  1. Mmmmm canım arnavut ciğerini nasıl severim bilsen ellerine sağlık,öptüm...

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyorlar canım.ellerine sağlık.güzel bir bayram diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
    gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
    gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Sevdiklerinle birlikte bol paylaşımlı ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle, İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. Yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun. Kurban Bayramınız Mübarek Olsun...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık melisacığım nefis görünüyor..
    sevdiklerinle nice mutlu baramlar diliyorum..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Yemeklerinizi nefis görüyorum, ellerinize sağlık.

    Bayramınızı kutlar, sağlık ve huzur dolu nice bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Yuregine damla damla umut, gunlerine bin tatli mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yaninda olsun, gulen yuzun hic solmasın. MUBAREK KURBAN BAYRAMIN KUTLU OLSUN..

    YanıtlaSil
  9. selam:)
    hayırlı ve berektli güzel bir bayram dilerim canım sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler