1 Nisan 2008 Salı

ÇİKOLATALI CUPCAKE



Malzeme Listesi :
3 YUMURTA
1SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
1SU BARDAĞI SÜT
1SU BARDAĞI SIVI YAĞ
1PAKET KABARTMA TOZU
1PAKET VANİLYA
3-4 YEMEK KAŞIĞI KAKAO
2,5 SU BARDAĞI UN
200GR ÇİKOLATA
SÜSLEMEK İÇİN KREMŞANTİ
Yapılışı :
şeker ve yumurtalar köpürtülür.süt ve sıvı yağ eklenir diğer yanda un kabartma tozu ,kakao,vanilya karıştırılıp elekten elenerek sıvı harca eklenir.kaşıkla karıştırıp küçük mufin kalıplarına yarıdan birazfazla dökülüp pişmeye bırakılır. not: ben mufin kalıplarını yağlamak yerine içine koyduğum muffin kağıtlarına döküyorum .çıkarmak böylece çok kolay oluyor

pişen muffinlere benmari usulu erittiğimiz çikolatadan sürüyoruz.şantiyle süsleyip soğumaya bırakıyoruz .gerisi size kalmış.)

6 yorum:

  1. mrb
    iyiyim şekerim sen nasılsın.başlamışsın tarif eklemelere
    nefis olmuş eline sağlık hayatım.
    tam benlik çikolatalı falan offfff

    YanıtlaSil
  2. selamlarr mmm ellerine sağlık bayıldımm bu cupcakelere enfes olmuşlarrr emeklerine sağlıkk güzel gecelerrr

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir tarif. nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canım eline sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik, harika olmus, selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Amannnn bende istiyorum çok güzel görünüyor hayatım ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler