10 Ocak 2008 Perşembe

SÜNGER TATLISI


Malzeme Listesi :
3yumurta 2çay bardağı toz şeker 3çay bardağı yoğurt 1paket kabartma tozu 1paket vanilya 1,5-2su bardağı un şerbeti 3su bardağı şeker 3su bardağı su 1/2limon suyu üzerine şanti veya meyve sosu
Yapılışı :
öncelikle yumurta ve şekeri çırpıyoruz yoğurt un kabartma tozu vanilya yıda ilave edip karıştırıyoruz.keke göre daha akışkan olmalı un gerekliyse ilave edilir ama kek kadar katı olmamalı.unu yavaş yavaş ekleyip kıvamı konrol edelim. fırında alt üst kızarana kadar pişirilir önemli PÜF NOKTASI KEK FIRINDAN ÇIKAR ÇIKMAZ ÜZERİNE 1SU BARDAĞI BUZ GİBİ SUYU KAŞIK KAŞIK DÖKÜP KEKİN ÜZERİNİ BİR TEPSİYLE KAPATIYORUZ.5-10DK SONRA ŞERBETİNİ VERİYORUZ önceden kaynattığımız şerbeti ılık keke soğuk şerbet olarak ilave edilir üzeri isteğe göre süslenir afiyet olsun
tepsi için 26-30-34 cm olan kare veya yuvarlak kalıplar uygundur
yorum bırakan ve tarifin olmadığını yazıp yanında hakaret eden sevgili ziyaretçim
üzgünüm
malzemenizin heder olmasına gerçekten üzüldüm ama tarifi deneyen tüm arkadaşlarım çk beğendiler
hamurunuz biraz katı olmuştur
tarifte kaçkez katı olmamalı un yavaş eklenmeli yazdım
katı olmuş ve kabarmamış olabilir
üzüldüm ama yorumunuzu daha medeni yazabilirdiniz
keşke size yapıp yedirme imkanım olsaydı bana hak verecektiniz

32 yorum:

  1. hicri yılbaşını kutlarım canım tatlın harika

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik.
    Guzel bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  3. he valla zayuflucamm inşallah....bakalım ben bi 1 ayı tamamlayım sizde alırsınız ecele yok.....canım nefis görünüyor ellerine sağlık..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık, tatlın harika görünüyor, afiyetler olsun, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Melisa tatlın çok güzel olmuş.Ellerine Sağlık..Bu arada sobeledim seni..HAberin olsun.:))

    YanıtlaSil
  6. melisa ellerine sağlık tatlı harika görünüyor hoşçakal

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik sekercim sen gel buraya yaparim ben sana borek :D

    YanıtlaSil
  8. Ziyaretin için teşekkürler canım.Senin sünger tatlınla krem karamelin de harika görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Melisa, nasıl güzel görünüyor tatlın..Bir porsiyon yetmez bana valla :))
    Ellerine sağlıkkk..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. selam
    tatli enfes olmus ellerine saglik
    bir dilimcik aldim sevgiler
    keskinli

    YanıtlaSil
  11. tatlıya dayanamammm.bana tatlı göstermeyinnn:)
    canım muhteşem görünüyor.ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Melisa'cigim sayfamda gunun blogu sensin bugun;)

    YanıtlaSil
  13. canım harika görünüyor ellerine sağlık ama anlamadığım şerbet ayrı soğuk su ayrı değilmi iyi bayramlar sevgiler alkım

    YanıtlaSil
  14. alkımcımm önce soğuk suyu döküp bekliyoruz sonradan şerbeti veriyoruz

    YanıtlaSil
  15. gerçekten çok güzel bir tatlıı ...yaptığımda herkes çok beyendii...çok teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  16. "yorumlarınızı benim için çok değerli.
    çok teşekkürler .
    yine beklerim"

    "kargakovar diyor ki..."
    yorumlarımızın ne kadar değerli olduğunu gorebiliyoruz; ne yayınlanıyor,ne cevap mesajı geliyor. Yetkilileri gorevlerine davet ediyorum.

    YanıtlaSil
  17. kargakovar
    yorum yazdığınız tarifi dikkatle okusaydınız sorunuza cevap yazıldığını görecektiniz
    yetkilileri çağırmışsınız buyrun yetkili benim

    YanıtlaSil
  18. "kargakovar"
    cevabın o kadar yukarıda olacağını tahmin edememişim. ikinci olarak o yazıyı okusam bile benim yazdığım soruya cevap olduğunu dusunemezdim.
    kesinlikle size ya da verdiğiniz tarife hakeret içerecek kelimeler kullanmış olamam (tatlımın olmamasına ne kadar uzulsem ya da sinirlensem de)
    hamururum çok cıvıktı, unumu çok yavaş ekledim. tepsi biraz genişti anca kapladı tepsiyi. acaba ondan kabarmamış olabilir mi. onumuzdeki gunlerde tekrardan deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  19. tepsinizin büyük olması kabarmaması için zaten yeterli bir sebep
    zaten çok az miktarda bir hamur oluyor
    daha küçük tepside eminim daha iyi sonuç alınacaktır
    1bardak soğuk su döküp tatlıyı dinlendirme aşamasıda çok önemli
    olay gelsin
    tekrar diyorum keşke size yapıp yedirme imkanım olsaydı

    YanıtlaSil
  20. "kargakovar"
    oyle bi imkanımız yok mu ? :)

    YanıtlaSil
  21. benim bugün görümcemler gelecek bu tarifi ilk defa deniyorum inşş güzel olur.şimdiden ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  22. ayy benim eltim yapmıştı byu tatlıyı tarifini istemiştim vermedi fesat çok teşekkür ederim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. ayy eltim bu tatlıyı yapmıştı tarifini istemiştim vermedi fesat teşekkür ederim ellerinize sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  24. süpeeeeeeeeeeeeer bir tatlı çok beğendim

    YanıtlaSil
  25. Bu akşam deneyeceğim bu tatlıyı umarım güzel olur. yarın sonucu yazarım :)

    YanıtlaSil
  26. bu tatliya yag konulmuyormu? yoksa yazmayimi unuttunuz?

    YanıtlaSil
  27. hayır unutmadım.
    bu tatlıya yağ konulmuyor
    bu tatlının özelliği yağsız olması

    YanıtlaSil
  28. Slm tatlının dilimlenme dönemini yazmamışsınız soğuk suyla dinlendikten sonramı acaba ? teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  29. tatlı şerbetini tamamen çekip dinlendikten sonra dilimlenir
    eğer üzerine şanti veya başka bir krema kullanacaksanız krema sürüldükten sonra dilimlenilecek
    sevgiler

    YanıtlaSil
  30. yemek tarifi göndererek para kazanmaya ne dersiniz http://www.yemekgurmesi.com/tarif-gonder.html bekliyoruz. tarif başına ücretlendirme yapıyoruz.

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler