18 Mayıs 2014 Pazar

BLOGGER TOPLANTISINDAN KISA KISA

Bu ayki bluşmamızı organize eden
Zeynep ,Fikriye,Özlem abla teşekkürler




Eminecim anahtarlarımı taktım çok sevdim ben bunu ellerine sağlık


                                             Zeynep cim ellerine sağlık pufidik yumuşacık missgibi lavanta torbamızı çok sevdik


Gülom ellerine sağlık

                                                       Hasibecim teşekkürler
                                          Nurancım teşekkürler
 kaneviçem nasıl olmuş


2 yorum:

  1. baktıkça beni hatırlatsın inşaallar ;) bu arada bende aktifleştirdiğim bloğuma beklerim canım nurcaelimdenevinize .blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle kullan. Harika bir gündü. Gülizar abla ve seninle yakın oturup sohbet etmek de benim için ayrı bir keyif oldu =)

    YanıtlaSil

yorumlarınızı benim için çok değerli.
çok teşekkürler .
yine beklerim

Çıtır kaseler